g0mpen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg skal altså ha et forum til en side jeg jobber med. Jeg har satt opp et Invision Powerboard og et phpBB. Begge disse er jo solide og mye brukt, men jeg fant fort ut at begge disse er mer avanserte en det jeg egentllig har brukt for. Det jeg egentlig er ute etter er et enkelt forum der det er lett å holde oversikten, uten for mange kategorier og underkategorier (på begge de jeg har prøvd MÅ man jo ha minst en kategori og en underkategori). Det jeg kunne tenke meg er at når man åpner forumet, så kommer man rett inn i en topicliste, og så er det en låst kategor/underkategori øverst. Forumet jeg leter etter trenger ikke mange avanserte funksjoner som stats, PM, kalender osv, men det bør heller være lett å forandre designmessig. Jeg har allerede letet på hotscripts.com men synes det er så mye styr å sette opp nye forum hele tiden, bare for å finne ut at det ikke var et slikt jeg ville ha likevel. Dersom noen har noen anbefalinger, vennligst del disse med meg Lenke til kommentar
o2mlab Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 muligens for avansert dette også, men http://www.proboards.com har et bra ferdig forum... kun på engelsk, da men... du kan jo sjekke det ut, vafall Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 www.phpBB.com er ganske enkelt og kan få det på norsk Lenke til kommentar
toss Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 phun-ky: han har allerde prøvd phpBB.. ville bare brukt www.invisionfree.com og linket rett til topiclisten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå