indeeds Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei.. jeg har ett kabinett der det er plass til to vifter bak, men ingen framme.. Får jeg da god kjøling dersom jeg setter på to vifter bak? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 De vil blåse all den varme lufta ut, så det vil nok hjelpe en del ja... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jepp det vil hjelpe en god del ! men husk kjøp vifter som er stille Endret 7. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 ja, det skal jeg:d noen eksempler? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Men pass på at det er steder der ny luft kan komme inn. Helst nede i front. Nytter ikke å prøve å blåse ut luft hvis det ikke kan komme ny luft inn. Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 hehe.. ja der sa du noe.. men det er noe i veien helt framme, usb porter.. (kan jo tas vekk) Har det noe å si viss fronten står foran viften? Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 men hva vil dere si er lav lyd? (dba) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 men hva vil dere si er lav lyd? (dba) Papst! www.microplex.no Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 viss jeg ikke har plass til kabinett vifter framme, vil det bli bra å feste di helt framme på siden? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 men hva vil dere si er lav lyd? (dba) lav lyd er sånn ca 20db kjøp to papst 19db vifter (gidder ikke linke nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå