Gå til innhold

Hvordan Aktivere MMS


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg får ikke MMS på min nokia 3510i til å fungere jeg har telenor ring kontant og har bestillt mms på hjemmesidene til telenor, jeg fikk en sms så fikk jeg en programsak...som jeg valgte å aktivere, men likevel fungerer ikke MMS. Noen som vet hva som kan vere gale? jeg synst ip adressen min var litt rar da (010.010.010.010) er det noen innstillinger jeg må fikse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slett alle de innstillinge du har og last ned på nytt og slå av mob og slå på igjen før du prøver å sende mms

Hvordan sletter jeg innstillingene da? :blush:

Hei

 

Du velger menyen som "Tjenester">velg>Innstillinger>aktive tjenesteinnstillinger>velg..trykk nedover tast..rediger aktive tjeneste innstillinger>velg,og da kommer du til de forskjellige oppsettene og gå inn på de forskjellige innstillingene og sletter de ved å bruke bakover tasten

Lenke til kommentar
Slett alle de innstillinge du har og last ned på nytt og slå av mob og slå på igjen før du prøver å sende mms

Hvordan sletter jeg innstillingene da? :blush:

Hei

 

Du velger menyen som "Tjenester">velg>Innstillinger>aktive tjenesteinnstillinger>velg..trykk nedover tast..rediger aktive tjeneste innstillinger>velg,og da kommer du til de forskjellige oppsettene og gå inn på de forskjellige innstillingene og sletter de ved å bruke bakover tasten

Takk skal du ha! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...