Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei! Jeg får ikke MMS på min nokia 3510i til å fungere jeg har telenor ring kontant og har bestillt mms på hjemmesidene til telenor, jeg fikk en sms så fikk jeg en programsak...som jeg valgte å aktivere, men likevel fungerer ikke MMS. Noen som vet hva som kan vere gale? jeg synst ip adressen min var litt rar da (010.010.010.010) er det noen innstillinger jeg må fikse på? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Prøv å skriv GPRS NOKIA og send til 1999, du får tilsendt en innstilling. Ikke glem å lagre innstillingen. Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) http://www.nokia.no/phones/3510i/ klikk konfigurere mms opsett resten sier seg selv Endret 7. august 2004 av Sixors Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 http://www.nokia.no/phones/3510i/ klikk konfigurere mms opsett resten sier seg selv Er ikke sikker på om det fungerte nå men det virker slik, hvis jeg ikke får det til på denne måten kan jeg da sende inn telefonen min eller noe? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det ikke bare å sende: MMS 3510i >1999 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg vet at jeg kan sende melding til 1999 og få slike innstillinger. MEN dette har jeg gjort 6 ganger nå og det fungerer ikke! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Slett alle de innstillinge du har og last ned på nytt og slå av mob og slå på igjen før du prøver å sende mms Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Slett alle de innstillinge du har og last ned på nytt og slå av mob og slå på igjen før du prøver å sende mms Hvordan sletter jeg innstillingene da? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du sier du har prøvd 6 ganger uten at det har lykkes. Har du prøvd å vente en liten stund før du begynner å sende MMS da? Jeg kunne ikke sende før en halvtime hadde gått etter at jeg hadde lagret innstillingene! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Ja jeg har ventet i snart 1 uke nå Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gå inn på telenors sider, og last det ned derfra.... Tenker det gjør susen Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Slett alle de innstillinge du har og last ned på nytt og slå av mob og slå på igjen før du prøver å sende mms Hvordan sletter jeg innstillingene da? Hei Du velger menyen som "Tjenester">velg>Innstillinger>aktive tjenesteinnstillinger>velg..trykk nedover tast..rediger aktive tjeneste innstillinger>velg,og da kommer du til de forskjellige oppsettene og gå inn på de forskjellige innstillingene og sletter de ved å bruke bakover tasten Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Slett alle de innstillinge du har og last ned på nytt og slå av mob og slå på igjen før du prøver å sende mms Hvordan sletter jeg innstillingene da? Hei Du velger menyen som "Tjenester">velg>Innstillinger>aktive tjenesteinnstillinger>velg..trykk nedover tast..rediger aktive tjeneste innstillinger>velg,og da kommer du til de forskjellige oppsettene og gå inn på de forskjellige innstillingene og sletter de ved å bruke bakover tasten Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå