bjaa Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg kom fram til dette etter nøye vurdering en søvn- og PC-løs natt i Danmark. Du glemte Sissel Kyrkjebø Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 The one and only! 0mFg, teh r HeatoN din n4BB Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Kate Beckinsale Halle Berry Susan Ward Gillian Anderson Charlize Theron Endret 11. august 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Her er noen skikkelige babes!! 1 2 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Her er noen skikkelige babes!! 1 2 Endret 10. august 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Nelly furtado 1 <--- *få bilder i hodet* 2 3 4 5 Endret 11. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Mello Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Vel, listen er som følger i tilfeldig rekkefølge. * Elisha Cuthbert * Kate Beckinsale * Charlize Theron * Shannon Elisabeth Alle hadde rundlurt meg for en snickers. Endret 11. august 2004 av Mello Lenke til kommentar
karamba Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skal vi se, har egentlig aldri tenk over dette, men... A Perfect Circle-bassist Paz Lenchantin The Smashing Pumpkins-bassist D'Arcy Halle Berry Marilyn Monroe Unni Major Og en ekstra post: Menn jeg ville valgt om jeg absolutt måtte ha sex med en mann, på tross av min heteroseksuelle legning. James Maynard Keenan Jimi Hendrix Omar Rodriguez-Lopez Jim Morrison Jimmy Page :] Hehe - Vi deler ikke sexuelle preferanser, men musikksmak derimot.. Fikk sett Tool live i 2002 etter å ha drømt om det i 10 år. Stort! Smashing P hadde jo en fin 4timers konsert i Spektrum også for noen år siden.. Ang. de fem: -Valgerd Svarstad Haugland (kanskje hun hadde slutta å være så snerpete dersom hun hadde fått seg en skikkelig omgang! <-Veldedighet) -Halle Berry, Shannon Elizabeth, Angelina Jolie og Kylie Minouge kommer også på lista, riktignok i en annen kategori.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Buffy Tyler Briana Banks Pia Tjelta Tyra Banks Jennifer Lopez Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nelly furtado 1 <--- *få bilder i hodet* 2 3 4 5 på bilde fam ser det ut som hu har hår under arma.. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 1. Vida Guerra 2. Natalie Imbruglia 3. Natalie Portman 4. Halle Berry 5. Ashanti Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg er forferdelig dårlig på kjendiser. Det eneste jeg kan litt av, er skuespillere. Så: - Ana Sofia Henao - Audrey Tautou - Megan Burns (så søt i 28 Days Later) Og for å ta et par på egen alder: - Emma Watson - Rachel Hurd-Wood Og sikker Rachel Weisz, Jennifer Connely, Liv Tyler, Piper Perabo og tusen andre jeg ikke har notert meg navnet på. Edit: Natalie Portman ja. Endret 11. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 2. David pedersen Nei, han vil du ikke ha der. Usj, mest idiotiske person jeg noengang har hatt ulykken av å måtte snakke med... Styr unna, i drømme også! Trenger ikke prate med han for å pule han Dessuten har han dialekt og det er søtt.. Når har du prata med han forresten? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Når har du prata med han forresten? Hafjell i fjor. Han skulle "synge" i skibakken eller noe. Måtte hjelpe til å styre med scenen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Når har du prata med han forresten? Hafjell i fjor. Han skulle "synge" i skibakken eller noe. Måtte hjelpe til å styre med scenen... oki, sangstemmen ekke helt på topp heller.. Skjønner ikke hvordna sånne folk kommer så langt i idol, sandra er et annet godt eksempel på idoler uten talent Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) David Pedersen? Ha litt klasse da, kvinne! Endret 11. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Og for å ta et par på egen alder:- Emma Watson Er hun gammel nok til å være "lovlig" da? Hehe - Vi deler ikke sexuelle preferanser, men musikksmak derimot..Fikk sett Tool live i 2002 etter å ha drømt om det i 10 år. Stort! Smashing P hadde jo en fin 4timers konsert i Spektrum også for noen år siden.. Hvorfor har jeg ikke sett deg på musikkforumet mann? Min liste tror jeg har både Anita Reinton Utgård og Ingrid Erøy Fagervik (begge fra TVNorge) i seg... Updates kommer kanskje. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 David Pedersen? Ha litt klasse da, kvinne! Er litt svak for piercing i øyenbrynet, og det i haka var ikke videre stygg eller. også de øynene da Huff Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Og for å ta et par på egen alder:- Emma Watson Er hun gammel nok til å være "lovlig" da? Er jeg? Nei, vi under for boltre oss og anse hverandre lovlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå