Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Å ikke sjekke i fylla er tips #1. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sjekketriks he he he, har vært ute av markedet i noen pga samboer. Hun har jo lært å akseptere en del som man bør unngå i henhold til den der, eks: Kroppsspråk du for all del må unngå fordi dette alltid skaper en dårlig stemning: Pille deg i nesa Klø deg i skrittet Fising, raping, sikling Sovne på barkrakken Høye brøl Fyllevrøvl og usammenhengende snøvling Gråt Etter å ha studert den linken, føler jeg nå at jeg er tøff og garvet nok til å dra på en Venke Knutson konsert nå. Men det ender vel med at jeg står å hyler sammen med de 100 12 åringene som er tilstede... Øyh! Er hun sånn "menn skal ikke gråte"? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira Knightly Kate Beckinsdale Paula trickey Catherine Bell Jessica Alba Random order Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 leste topic litt bedre nå.. egentlig så her jo jeg ikke lov til å ligge med noen *er bare 15* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 leste topic litt bedre nå.. egentlig så her jo jeg ikke lov til å ligge med noen *er bare 15* Du kan vel ligge med hvem du vil... In your dreams! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 leste topic litt bedre nå.. egentlig så her jo jeg ikke lov til å ligge med noen *er bare 15* Er det ikke snarere sånn at det er de som ikke har lov til å ligge med deg? Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Når jeg var 15 var jeg bare hypp på å få knulla, så ho første var den første å beste jeg fant. Knull i vei! første har ikke noe å si, i alle fall ikke for gutten Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Når jeg var 15 var jeg bare hypp på å få knulla, så ho første var den første å beste jeg fant. Knull i vei! første har ikke noe å si, i alle fall ikke for gutten Øhh.. det var vel kanskje ikke det smarteste å si.. ihvertfall ikke om noen kvinner/jenter leser dette... Ish, var drita første gangen.. *angre* men Liv Tyler er usannsynlig vakker! ;-) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Når jeg var 15 var jeg bare hypp på å få knulla, så ho første var den første å beste jeg fant. Knull i vei! første har ikke noe å si, i alle fall ikke for gutten Øhh.. det var vel kanskje ikke det smarteste å si.. ihvertfall ikke om noen kvinner/jenter leser dette... Ish, var drita første gangen.. *angre* hehe, ikke alle gutter mener at den første ikke betyr noe. Liker å tenke at typen min er blandt de som synes den første betyr noe.. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Alle er vel forskjellige... La oss satse på at din forståelse av typen din er korrekt Folk er rare.. . Jeg tror ikke vi gutter er fullt så rare og uforståelige som jentene men ;-) Endret 8. august 2004 av hellfury Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Huff ja, første gangen... *mimre* *nok mimring* Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mindre breking, mer liste: Angela Gossow Jennifer Connelly Andrea Thompson Lauren Graham Line Verndal Og selvfølgelig en haug flere. @LarsP: Trikset er jo å være drita, vettu.. Ølk*k Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg hadde ikke akkurat lagt meg på magen og blånekta for disse damene. Alyssa Milano Elisha Cuthbert Denise Richards Christina Aguilera Katie Price aka Jordan Slik hun er på dette bildet. Jeg hadde så ABSOLUTT IKKE lagt meg på magen og blånekta hadde de stått nakne framfor meg! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Leah Rimini fra Kongen av Queens skulle jeg nok klart å gi en real omgang, ja... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 1. Dave Grohl ( kune sagt Kurt Cobain men han er død så da sier ejg bare rip til han istedet ) 2. David pedersen sånn han er på det bildet jeg legger opp en dag snart 3., 4 og 5 finner jeg ut senere.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 PICK ME! Jeg er ganske kjent i gata her. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 2. David pedersen Nei, han vil du ikke ha der. Usj, mest idiotiske person jeg noengang har hatt ulykken av å måtte snakke med... Styr unna, i drømme også! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Agiulera Electra Cuthbert Geller Det er liksom de fire jeg klarer å plassere. og btw, Aniston .... ho ser bare pen ut noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå