kverna Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 skulle det vært noen måtte det vært ashley olsen.. liker ikke knarkete spinkle kvinnfolk som mary kate... hvis jeg absolutt måtte med en mann, så hadde jeg ikke gjordt det.. men ellers: nope, i'm not gay! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 den der var slem! skal ikke ha noe eminem dissing her ass... Nei.. azz'. Lolol. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Blir aldri lei av den der. Så herlig anvendelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Kvinnfolk: Kim fra 24 Hun jeg så på stranden idag Mary Kate/Ashley (helst etter at de har lagt på seg litt) Natalie Imbruglia Heidi Klum Mannfolk: Oasis brødrene Pitt'eren Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) 1.Ana Johnsson 2.Elisha Cuthbert 3.Kristanna Loken 4.Sarah Polley(Hun fra Dawn of the Dead) 5.Venke Knutson Endret 10. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 1.Venke knutson 2.Venke knutson 3.Venke knutson 4.Venke knutson 5.Venke knutson Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen er skummelt besatt av en viss kvinne her. oivind_dahle, du kan bli "stalkeren" hennes, alle kjendiser må ha en sånn. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 he he. Skulle gjerne truffet henne, men du vet det er vanskelig å snike seg ut når samboern har full kontroll på det en gjør Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Denise Richards... Brunetter med blå øyne... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg vil ligge med hovedpersonen i Basic Instinct (hun jenta)! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg vil ligge med hovedpersonen i Basic Instinct (hun jenta)! Sharon Stone? Den gammle men fortsatt greit pulbare røya? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 1.Venke knutson 2.Venke knutson 3.Venke knutson 4.Venke knutson 5.Venke knutson Jeg har spilt CS mot en som har fått kos av Venke Knutson. :----) Han sa iaffal det da bare vi to var døde og kjeda oss. ... Så, vil du ta på meg? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har spilt CS mot en som har fått kos av Venke Knutson. :----) Han sa iaffal det da bare vi to var døde og kjeda oss. ... Så, vil du ta på meg? Han ?? He he , nei da vil jeg ikke ta på deg...F Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ja, det var jo en han som hadde fått kos av henne? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvem er forresten dama i avataren din Oyvind_dahle? Linda H. Saturation? ok, nok tørrhumor for en dag. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) vell the olsen twins er vel et godt valg og når hu som spiller hermni i hary potter blir noen år eldre så er det bare og komme hit en tur ( ikke så som un ser ut i filmene da men i den virklge verdne Endret 8. august 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Heidi Klum ENDELIG kom hun på en eller annen liste. Rart ingen andre har henne med.. Uansett: 1. Heidi Klum 2. Sarah Michelle Gellar 3. og 4: Søstrene Olsen 5. Venke Knutson Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 1. Catherine Bell (hun i JAG) satt med 1.9kb/s nedlasting.. må si det var pirrende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira er jo bare ekkel og anorektisk. Nei, huff. Gi meg ei dame med litt kjøtt på kroppen. Enig. Må ha noe å holde i. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sjekketriks he he he, har vært ute av markedet i noen pga samboer. Hun har jo lært å akseptere en del som man bør unngå i henhold til den der, eks: Kroppsspråk du for all del må unngå fordi dette alltid skaper en dårlig stemning: Pille deg i nesa Klø deg i skrittet Fising, raping, sikling Sovne på barkrakken Høye brøl Fyllevrøvl og usammenhengende snøvling Gråt Etter å ha studert den linken, føler jeg nå at jeg er tøff og garvet nok til å dra på en Venke Knutson konsert nå. Men det ender vel med at jeg står å hyler sammen med de 100 12 åringene som er tilstede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå