chil Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira Knightley er pokker så bra så tar henne på alle 5 plassene. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Min liste er: 1. Adriana lima 2. Mary-kate olsen 3. Ashley olsen 4. Keira knightley 5. Denise lee richards Ahhhhh Hadde jeg hatt de hadde jeg hatt alt ! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 mine må vel bli: 1. Catherine Bell 2. Paula Trickey 3. Venke Knudson 4. Lene Marlin 5. Carmen Electra Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ok, let us see. [*]Eminem (På tide at får seg et jern opp 2'ern) den der var slem! skal ikke ha noe eminem dissing her ass... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 3-Leah remini Hun fra kongen av queens? Yup. Liste over pulbare som ikke nådde top5 men som hadde fått gjennomgå heftig: 1-Salma hayek 2-Christina aguilera 3-Beyonce knowles 4-Jessica Alba 5-Elisa dushku Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 1. Elisha Cuthbert 2. Mary Kate & Ashley 3. Liv Tyler 4. Keira Knightley 5. Cloe Andersson Andre: Britney Spears Carmen Elektra Briana Banks Kate Beckinsale Kirsten Dunst J.Lo Tyra Banks Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ok, let us see. [*]Eminem (På tide at får seg et jern opp 2'ern) den der var slem! skal ikke ha noe eminem dissing her ass... Jeg disset ingenting. Sa kun at han fortjente et jern opp 2'ern. [dissing]Han er en skroting[/dissing] dersånn. Kan godt bytte han ut med 'Franka Potente'. Heisann søta. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ok, let us see. [*]Eminem (På tide at får seg et jern opp 2'ern) den der var slem! skal ikke ha noe eminem dissing her ass... Jeg disset ingenting. Sa kun at han fortjente et jern opp 2'ern. [dissing]Han er en skroting[/dissing] dersånn. Kan godt bytte han ut med 'Franka Potente'. Heisann søta. *disser deg* hehe... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira Knightley er pokker så bra så tar henne på alle 5 plassene. Har dere merket at hun har små pupper? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira Knightley er pokker så bra så tar henne på alle 5 plassene. Har dere merket at hun har små pupper? hmm.... nei? men so what? pupper betyr da ikke alt Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira Knightley Brittany Murphy Elisha Cuthbert Catherine Bell Lindsay Lohan Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira Knightley er pokker så bra så tar henne på alle 5 plassene. Har dere merket at hun har små pupper? Rettelse jenta har ikke pupper i det hele tatt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Keira er jo bare ekkel og anorektisk. Nei, huff. Gi meg ei dame med litt kjøtt på kroppen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hun Keira var ikke spesiellt deilig synes nå jeg. Ribben tenner meg ikke Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ligge med! da må det bli Denna Berta denna berta denne berta Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ang. Keira, så er ikke hun på min liste, for å si det sånn. FORD..NOZ: De to siste damene var ikke noe pene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Altså, slike damer finner man på [insert random nightclub --> HERE <--] hver eneste kveld. Skulle jeg hatt sex med noen slike på random så måtte det ha vært for å ta en skalp. George W. Bush f.eks. Kongeskalp. Headline@newsacrosstheworld: Bush is a homosexual. En annen fin skalp må vel være Victoria Beckham. På tide å velte det sukkersøte ekteskapet der. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hehe, ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå