Laman Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ninja Gaiden Hurricane pack vol. 1 kommer mandag den 9. agust. Ser god knall ut det der. Bare en liten påminnelse. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hurricane pack, you say? Hva er det? Endret 7. august 2004 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det er andre runde av Master Ninja Tournament. Det er også en oppdatering til selve spillet, ikke bare tournament, men singleplayer-delen. Kameraet vil få en oppgradering, det vil bli bedre. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 går det bare ann å skaffe den via live bare? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Du har ikke Xbox Live? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) nei Endret 8. august 2004 av vizit Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Var det ikke det som skulle gjøre spillet så sinnsykt mye vanskeligere? Trodde ninja gaiden var vanskelig nok fra før.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jo, men singleplayeren blir ikke vanskeligere. Det er master ninja tournament som blir vanskeligere. Endret 8. august 2004 av Laman Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Da er den her! Men SYKT så vanskelig det skulle være da! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 kan du sende patchen til meg? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Nei? Tror ikke det går. Hvorfor ikke laste ned selv? Endret 9. august 2004 av Laman Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lastet ned pakken i dag morges. Det første negative var at en måtte være tilkoblet LIVE for å starte et spill. Jeg som ofte har min xbox et sted uten internett tilkobling så på dette som dumt. Ellers.. Det var ganske mye vanskligere en hva jeg hadde trodd. Hadde problemer på første brett? Hva skjer tenkte jeg.. Men øvning gjør mester? Sant? Sant?? Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant?? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jo, men singleplayeren blir ikke vanskeligere.Det er master ninja tournament som blir vanskeligere. Leste et sted at single-playeren skulle bli vanskeligere... Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 etter man har lagt inn denne patchen, er det sånn å forstå at man må være innlogget på live for å spille spillet? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 [quote name='Chubby Ninja' date='09/08/2004 : 21:16'] Lastet ned pakken i dag morges. Det første negative var at en måtte være tilkoblet LIVE for å starte et spill. Jeg som ofte har min xbox et sted uten internett tilkobling så på dette som dumt. Ellers.. Det var ganske mye vanskligere en hva jeg hadde trodd. Hadde problemer på første brett? Hva skjer tenkte jeg.. Men øvning gjør mester? Sant? Sant?? Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant?? [/quote] Du må ikke være tilkoblet til Live for å starte et spill i Ninja Tournament. Hvis du bare får savet i Ninja Tournament, er det bare å gå til "Load Game" og begynne å spille. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 nå har jeg skaffet hurricane pack fra nettet Lenke til kommentar
tåa Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 nå har jeg skaffet hurricane pack fra nettet Hvor fikk du tak i den? Jeg har heller ikke Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå