Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

umulig å få lastet ned.

Anbefalte innlegg

Hei.

Det virker som nettverket hjemme er stabilt, men når jeg skal laste end f.eks 1.4 patchen til Call of duty, stopper den opp rundt 8% ( forkskjellig hver gang)

så nettverket detter tydeligvis ut selv om jeg ikke emrker det.. er det no jeg kan gjøre for å forhindre dete?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og om du laster ned fra produsenten. Det finnes filer som utgir seg som patcher, men i virligheten er det virus. Har du anti-virus, så kan denne stoppe nedlastinger.

Hvis dette skjer med alle litt større filer, så tyder dette på at den disken som temp-området ditt ligger på, som regel c-disken, er mer eller mindre full. IE laster alltid ned til temp-området, og så kopierer den den ferdige filen til den katalogen du valgte. Som enn kortsiktig løsning, kan det være nok å tømme Søppelbøtten og slette temporære Internet-filer.

Lenke til kommentar

Tele 2, trådløst nettverk, windows Xp Pro

Vet denne pathen er ekte ettersom jeg lastet den ned på en annen maskin for kort tid siden. Dc++ beter seg på asmme måte. Veldi bra nedlastning i starte, så synker den og synker den til "n connection", eller "no slots availible"

Lenke til kommentar

har testet andre steder også , men download fra sider stopper, mens download på dc++ synker og synker til de er på bunnen...

Dette gjelder ikke de andre maskinene her hjemme, så det må jo være noe med maskinen..

Bruker AVG virusprogram som sagt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...