SompOter Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Liker etter at jeg har startet opp internetten får jeg en spyware varsling om at det er igjen 43 min til maskinen blir restartet. Jeg har kjørt norton anitivirus og spyware programmer men de finner ingenting. Noen som har hatt det samme problemet? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er virus enten sasser eller blaster ! finn program som som fjerner disse virusene ! Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tror det ikke er noen av delene.. Jeg har kjørt både. Fixblast(hjelper mot blaster) også har jeg kjørt Stinger(den skal hjelpe mot sasse) ingen av virusene er borte.. det samme problemet oppstår hele tiden.. Det er litt irriterenes fordi hver gang jeg har vært på internett på jeg restarte maskinen før jeg begynner å spille.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 -Feilpostet Dette har ingenting med hardwre å gjøre. Denne tråden skulle hvert postet under Sikkerhet forumet. Flyttes dit! Pass på at du poster riktig neste gang Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du kan jo for sikkerhets skyld ta deg en tur innom http://www.doxdesk.com/parasite/ for on-line scanning for og se om du har et spionprogram i nettleseren. Den scanner kun IE (sikker sine åpenbare grunner). Dessuten kan du lese hva de forskjellige spionprogram gjør og hvordan kvitte seg med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå