T.L Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 mange sier det ser dumt ut med langt hår, liksminke, nagler og sorte klær...men tenk på rap da. der det er kult å skyte folk, deale narkotika og røyke hasj. Det som også er rart er at i rap videoer går de rundt i slumstrøkene selv om de håver inn mange millioner, kjører luksusbiler og går med svære "bling-bling" smykker men gidder ikke å starte en rap vs. metal debatt her nå..... jeg driter også i om folk er homofile, satanister, budhister, kristne, jøder, psykotiske, mangler armer eller ben eller noe sånn bare de synger/spiller bra. At rap er verre, gjør vel ikke black metall noe bedre? Men er veldig enig i det siste du sier. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 nå må jeg jo selv innrømme at black metal er ganske latterlig på en del punkter. Men jeg digger det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Skjønner _egentlig_ ikke hva som er så himla latterlig med Black Metal. At de kler seg i sort, har nagler og bruker liksminke er imho ikke noe værre enn: Technogrupper med juletrelys og sølvfarget hår R&B-artister med minimalt med klær, bling blings og bitches Rap'ere som synes hasj og kriminalitet er DRITKULT (her også: bling to tha bling-bling.) Pop-artister som prøver å være unike i all sin kjedsommelighet. Boyband med synkron dansing og forsikret hårfriysere Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 R&B-artister med minimalt med klær, bling blings og bitches At de har minimalt med klær gjør meg ingenting Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 R&B-artister med minimalt med klær, bling blings og bitches At de har minimalt med klær gjør meg ingenting Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Ugh... Jeg tenkte mer på de KVINNELIGE utøverne jeg da Endret 10. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 masse dritt der ute.. men god blackmetal synes jeg er: Satyricon med Mother North Immortal med det meste Emperor med Thus Spake The Night Spirit er selv ikke mest interisert i black-metal.. går mere på death-metal siden jeg spiller trommer i ett death band.. men som sagt, SMAK OG BEHAG!! INGEN kan rakke ned på hva andre liker... Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Burzum er jo koselig. War, jesu tod, a lost forgotten sad spirit osv er jo skambra! har ca alt av Burzum jeg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 heh, er vokalisten dame eller mann? Han er mann, og heter egentlig Daniel. Rock har vært preget av noe femininitet helt siden begynnelsen. Bare se på f.eks Twisted Sister, Marilyn Manson, Dimmu Borgir, Satyricon (frost kan umulig være hetrofil!) og mange flere. Disse artistene/bandene preges av femininitet. Det finnes også gode rocke-band som ikke gjør det. Rock er i det minste ingen homse-kategori, som f.eks "Plastikk pop". Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva de gjør på fritiden bryr meg ikke, men det finnes mange bra svartmetallband sånn som Windir. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 *masse vås* Musikkstil og seksuell legning har liten sammenheng. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Musikkstil og seksuell legning har liten sammenheng. Du har sikkert ikke hørt Hidden Cameras? Hihi Men seriøst, i forhold til emnet, å henvise til andre tvilsomme musikksjangre (ikke myntet på deg HalTan) er knapt noen indikasjon på svartmetallens fortreffelighet. Edit: Omformulering Endret 10. august 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Bare se på f.eks Twisted Sister, Marilyn Manson, Dimmu Borgir, Satyricon (frost kan umulig være hetrofil!) og mange flere. Hahahaha. Hvordan i helvete klarer du å trekke paralleller fra crossdresserne Twisted Sister til Dimmu Borgir/Satyricon? Ok, langt hår = feminint. TETT ^^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) men Euronymous var heller tvilsom ^^ edit: sry.. kødd med bildet Endret 11. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 der. funket ikke så bra å linke fra siden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 men Euronymous var heller tvilsom Er vel en grunn til at Varg knert'an. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Bare se på f.eks Twisted Sister, Marilyn Manson, Dimmu Borgir, Satyricon (frost kan umulig være hetrofil!) og mange flere. Hahahaha. Hvordan i helvete klarer du å trekke paralleller fra crossdresserne Twisted Sister til Dimmu Borgir/Satyricon? Ok, langt hår = feminint. TETT ^^ Langt hår er ikke nødvendigvis feminint, sminke derimot... Dessuten ser flere BM-rockere ut som gotiske versjoner av TS. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 men Euronymous var heller tvilsom ^^ edit: sry.. kødd med bildet Euronymous var bifil, ifølge Greven og de andre fra Mayhem. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Han har fine abs, dah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå