Gå til innhold

Er Black-Me(n)tal(itet) latterlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ang. rockemiljøet og dop, så tror jeg de fleste her tar feil. Det er utrolig mye dopbruk i rockemiljøet, samme som i den elektronisk inspirerte scenen. Et eksempel på det, er frks. at HA (Hells Angels) står for en stor del av import, eksport og salg av narkotiske substanser i norge og mange andre steder.

 

Jeg har også hørt av folk at hells angels står for en stor del av imoporten til landet, men om det er sant aner jeg ikke. Men mener du at HA har noen tilknyttning til rock? Jeg har egentlig alltid tenkt på motorsykkelbander som mer country og harry-rock, i hvertfall ikke at de har noe med rock-scenen i norge å gjøre...

Lenke til kommentar
Hvor ekspert eller ikke jeg er med hva jeg prater, ikke det du prater om, tror jeg du ikke skal uttale deg om. For det vet du ingenting om.

Sheez. Poengt er vel mer at du kan slappe av med Know-It-All-greia. ;)

 

De hører vel for det meste på techno og opera de også.

 

:roll: Selv om den lille gruppa i Hell's Angels hører på f.eks heavymetal, betyr ikke det at de er representative for "rockemiljøet", som du kaller det. Du har uansett rett i at det ER dop i "rockemiljøet", som i alle andre "ungdommelige" musikkmiljøer. Mangfoldige rockeikoner har dødd av dopbruk/i rus.

Lenke til kommentar
Kan du vennligst spesifisere hvor jeg har sagt at HA er representativt med rockemiljøet?

Ja, du brukte HA som eksempel på at det floerer dop i rockemiljøet, som du forbant de med. :)

 

Det var et eksempel. HA har en viss forbindelse med rockemiljøet, har de ikke?

 

På samme måte som Ytre Tafjord Ungdomsdisco har forbindelse til technomiljøet.

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...