AK47 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har en ny SMC2804WBRP-G. Hadde tidligere en eldre versjon, den første 2804-versjonen. Men nå opplever jeg ikke annet enn en haug problemer. Hoverdproblemet er at default passord ikke er blankt. Er det noen som vet hva default passord er? Finner det ikke i manualen. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg har en ny SMC2804WBRP-G. Hadde tidligere en eldre versjon, den første 2804-versjonen. Men nå opplever jeg ikke annet enn en haug problemer. Hoverdproblemet er at default passord ikke er blankt. Er det noen som vet hva default passord er? Finner det ikke i manualen. Hei, er på en annen maskin nå. Kommer ikke lenger inn Det er den adminen jeg kommer til når jeg skriver ip-adressen til ruteren. Er det for øvrig noen som vet hvordan jeg kan slette en oppkobling for å lage en ny? Maskinen min nekter meg å slette gammel oppkobling. Sliter virkelig hardt med denne ruteren. Oppkoblingen lever sitt eget liv på begge mine maskiner (sitter ikke på noen av dem nå). Plutselig kobler den seg ut, så kommer jeg ikke inn lenger. Dette er min andre SMC-ruter som er helt ræva. At man aldri lærer edit: Får koblet meg opp til andre usikrede trådløse rutere i blokka hvor jeg bor. Endret 9. august 2004 av AK47 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 på min smc ruter er defaultpassordet smcadmin Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 på min smc ruter er defaultpassordet smcadmin samme her Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 på min smc ruter er defaultpassordet smcadmin samme her Takker, da skal jeg prøve det, om jeg kommer meg inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå