Gå til innhold

Tyggis fra komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det er ett kjempeflott tiltak.

godt å ha noe å tygge på mens man monterer delene.

alt går bedre da,istedet for at man er tørr i munnen.

å man blir straks i bedre humør.

ergo: godteri -> bedre humør -> bedre montering -> mindre feilmontering -> mindre feil for deg og komplett = alle blir glad :)

Lenke til kommentar
Jeg bestile to sukkertøy på Microplex. Fikk:
  • Midi-kabinett med plexiglass
  • En 80mm transparent/blå vifte
  • To blå katoder med inverter
  • Termometer

Synes det var bra at jeg fikk med såpass mye slik at jeg kunne ha noe å gjøre mens jeg sugde på godteriet.

Hvor mye koster to sukkertøv? :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ris-sjokolade fra netshop, eller hardwarebutikken som det het da jeg bestilte en gang i vår. Veldig god faktisk.

Men det beste er at jeg for et par måneder siden fikk et abonement på et nytt blad som heter "digital world" fra netshop ut 2004. Bare fordi jeg var en kunde tipper jeg. Slå den, Netshop er toppen. Og reklamen hjelper ihvertfall på meg, fra nå av kjøper jeg alltid fra Netshop, så langt det er mulig.

Er det foresten noen andre som har fått det abonenmentet, veldig bra bla foresten, kommer ut annenhver måned.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en ris-sjokolade fra netshop, eller hardwarebutikken som det het da jeg bestilte en gang i vår. Veldig god faktisk.

Men det beste er at jeg for et par måneder siden fikk et abonement på et nytt blad som heter "digital world" fra netshop ut 2004. Bare fordi jeg var en kunde tipper jeg. Slå den, Netshop er toppen. Og reklamen hjelper ihvertfall på meg, fra nå av kjøper jeg alltid fra Netshop, så langt det er mulig.

Er det foresten noen andre som har fått det abonenmentet, veldig bra bla foresten, kommer ut annenhver måned.

...så det er DER bladet kom fra! Jeg har ærlig talt ikke hatt tid til å se igjennom det enda (jobb, flytting, osv., et hardt liv :roll:)...

Men NetShop får respekt fra meg! Jeg nevnte her på forumet at jeg ikke fikk med den berømte ris-sjokoladen fra Hval når jeg hadde bestilt dyrt kamera (Canon EOS 300D), og to-tre måneder etterpå var der kommet en pakke i posten til meg, med koselig brev der de siterte foruminnlegget og beklagde og sa at det var skjedd en feil og at det ikke skulle gjenta seg. Pluss sjokolade og drops. Og til de som lurte; sjokoladen sendes ikke i sommersesongen, da varmen gjør merkelige ting med den...

Ellers har jeg så langt bare opplevd drops fra Microplex. Men når det nå i framtiden kommer en pakke fra Komplett inn, så får vi se...

Sleipe triks, men de funker godt.

Lenke til kommentar

Dt som hadde vært virkelig bra var dersom noen hadde sendt med noe Jolt-tyggegummi!! ("Tyggisversjonen" av Jolt-cola), men det kommer nok aldri til å skje da jeg regner med at en er forbudt her til lands, ilikhet med Redbull og JoltCola... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...