svalbard Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Se her hva jeg fant i pakken min fra komplet.no [img]http://www.home.no/longyear/komplett.jpg[/img] Endret 7. august 2004 av svalbard Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Får håpe du fikk varene din også Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Får håpe du fikk varene din også Jepp, fikk alt jeg skulle ha, pluss "litt" til. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hmmm.... virker som at de hermer etter microplex. Vel, selv om de ikke har noe personlighetsfølelse for deg som kunde så skaper de en lojalitetsfølelse for deg som kunde. Må ærlig talt si at jeg skjønner åssen disse nettbutikkene tenker, men likevel skaper det en lojalitetsfølelse hos meg. Kanskje jeg er naiv men jeg synes faktisk det er hyggelig. Sleip markedsføring men det virker. Og det skaper spenning for oss som handler.... "er det noe ekstra i pakken nå tro..." ikke sant? Sveinl. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hehe,kult!Hvordan smakte den/de? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 En venn av meg fikk likens tror det er noe nytt dem har Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Hehe,kult!Hvordan smakte den/de? Smakte godt, men for å være ærlig så er sjokoladen jeg fikk av netshop den beste "gaven" jeg har fått av en webshop. Men det er alttid gøy å opne en pakke for å så finne en overraskelse. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hadde det ikke vært bedre å bruke pengene på å forbedre support/service? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hadde det ikke vært bedre å bruke pengene på å forbedre support/service? De 2 kronene per pakke? Som de sikkert sparer inn på reklame uansett? AtW Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) det er alltid kjekt med noko ekstra i pakken. kjekt å ha noko å tygge på når du skal instalere ny kjøpt hardware. edit: innlegg nr 1300 Endret 7. august 2004 av ttt Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Alltid morro å få noe ekstra Lurer på om jeg får noe av PSdata når pakken min kommer derifra Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 utrolig hvor mye reklame de får igjen for noe så lite Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gått å ha noe å tygge på når du bygger pc Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Morsomt med litt ekstra småtteri da, men det er vel ingen som velger leverandør av utstyr til mange tusen på bakgrunn av godteri til et par kroner - eller? Ellers så er det jo en rimelig måte å få spredd vareprøver for produsenter av nye produkter da - har selv jobbet et sted som fikk spredd 50.000 tyggispakker til Peppes Pizza sine kunder helt gratis; vi ga dem vareprøvene og de puttet en pakke i hver Pizza de sendte ut. Ekstremt billig reklame for godisleverandøren og en ekstra gratisgreie for den som gir med varene til sine kunder - lurt! Endret 7. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Alltid morro å få noe ekstra Lurer på om jeg får noe av PSdata når pakken min kommer derifra Det gjør du nok ikke. Fikk kun radio fra microplex, og jeg bestilte fra dem, Techline, PS og Flexi-Data... Ga den til min bror, for jeg ville ikke ha den... Han ble dritglad, garantert bedre enn sjokkis det... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fikk en eske med mintsukkertøy fra Netshop...med Netshop logo Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fikk en eske med mintsukkertøy fra Netshop...med Netshop logo Det gjorde jeg også for en stund siden Fikk pakke fra Komplett for 3 dager siden. Der var det ikke noe ekstra. Men men, jeg fortsetter å være trofast kunde hos dem uansett. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg fikk en penn og 10lakris drops fra Databutikken.com med Databutikken.com's logo! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fikk ingenting fra netshop i går jeg....... Men fikk radio av microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå