Gå til innhold

Tyggis fra komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm.... virker som at de hermer etter microplex.

Vel, selv om de ikke har noe personlighetsfølelse for deg som kunde så skaper de en lojalitetsfølelse for deg som kunde.

Må ærlig talt si at jeg skjønner åssen disse nettbutikkene tenker, men likevel skaper det en lojalitetsfølelse hos meg. Kanskje jeg er naiv men jeg synes faktisk det er hyggelig.

Sleip markedsføring men det virker.

Og det skaper spenning for oss som handler.... "er det noe ekstra i pakken nå tro..." ikke sant? ;)

Sveinl.

Lenke til kommentar

Morsomt med litt ekstra småtteri da, men det er vel ingen som velger leverandør av utstyr til mange tusen på bakgrunn av godteri til et par kroner - eller?

Ellers så er det jo en rimelig måte å få spredd vareprøver for produsenter av nye produkter da - har selv jobbet et sted som fikk spredd 50.000 tyggispakker til Peppes Pizza sine kunder helt gratis; vi ga dem vareprøvene og de puttet en pakke i hver Pizza de sendte ut.

Ekstremt billig reklame for godisleverandøren og en ekstra gratisgreie for den som gir med varene til sine kunder - lurt!

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Alltid morro å få noe ekstra :)

Lurer på om jeg får noe av PSdata når pakken min kommer derifra

Det gjør du nok ikke. Fikk kun radio fra microplex, og jeg bestilte fra dem, Techline, PS og Flexi-Data... Ga den til min bror, for jeg ville ikke ha den... Han ble dritglad, garantert bedre enn sjokkis det...

Lenke til kommentar
Fikk en eske med mintsukkertøy fra Netshop...med Netshop logo :thumbup:

Det gjorde jeg også for en stund siden :yes:

Fikk pakke fra Komplett for 3 dager siden. Der var det ikke noe ekstra. Men men, jeg fortsetter å være trofast kunde hos dem uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...