div_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Må koble fra Norton FW ved MS update Hvorfor er det slik? den står som akseptert i norton, har t.o.m slettet den fra notron og lagt den inn i for å løse det men nei...noen forslag? Nå har jeg ikke kjempe peiling så er det en stor jobb og konfigurering i all verdens greier så må jeg vel bare drite i all oppdatering men er det en "enkel" løsning "plz let me know" Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) hmmm kople bort nfw er fy fy prøv dette: åpne firewall´n klikk på personal firewall og velg configure (som står i det blå felte til høyre) så vleger du arket "programs" også er det bare og sjekke at alle oppføringene til symantec ikke er blokkert (set dem til auto om de ikke står på det alt) håper dette hjelper.......... Endret 8. august 2004 av Aganon Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 all symatec er "akseptert" så jeg vet ikke hva som skjer:-( Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 gå inn på instillingene for programmene, så sletter du alt med windows uppdate. Neste gang du da starter win updt vil nis spørre om win updt skal få tilgang til internett Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Prøvde, samme greia, det vil ikke.-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå