Bromlexl Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) ¤¤¤ Topic endret av moderator på grunn av dårlig emnebruk. Les Nettikette for riktig bruk av emne ¤¤¤ Jeg lurer litt på om jeg er den eneste som syntest at Jak II Renegade er et genialt og bra spill?? Det jeg synest er så bra med det spillet er historien og gameplayet...Karekterene i spillet er jo også verdt å nevne som ganske bra. Jeg personlig ser ikke noe galt med å spille et spill med humor.....Men er det andre som gleder seg til Jak III...og er det noen som har info om spillet de vil dele?? Endret 8. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
skilli Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jak and daxter 2 er et kjempe bra spill!!gleder meg til jak and daxter 3 her kan du vel finne litt info/screenshots og videoer!! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 aah....følelsen av felleskap :!: .....men har du spilt jak and dexter 1??? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Ganske mye bra her også....ser veldig bra ut...gleder meg veeeeldigt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 du er absolutt ike den eneste.... ahh gleder meg Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 HAh syns det så latteli ut :!: Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nei, du er ikke den eneste. Jeg liker både Jak and Daxter og Jak 2. Ser frem til nummer 3. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 jeg har bare spilt Jak 2 og jeg lurer litt på om jeg bør spille jak and dexter. men jeg har tenkt at det ikke er så bra i og med at jak ikke snakker. så vil noen si meg hvordan det er iforhold til 2en og hvor viktig den er i forhold til historien. Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ikke veldig viktig nei. Men jeg synes det er bedre spillmessig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ener'n anbefales virkelig å spille igjennom. Super-underholdende spill, for å si det på den måten. Kan være litt frustrerende til tider, men som oftest tar det ikke lang tid før du finner ut av det. De heter Jak and Daxter forresten Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kjempespill.... Men alt for LETT!!!! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 OK...da må jeg nok gå til anskaffelse av Jak and Daxter. men jeg gleder meg så sinsykt til 3ern....å cruse rundt i ødemarken med byggier...killing metall heads (headbangers :!: ) kunne igrunnen tenkt meg å knerta ned noen boy band Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 kunne igrunnen tenkt meg å knerta ned noen boy band Bare gjør det.. Jeg kommer ikke til å stoppe deg.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg så det til 249,- på Elkjøp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå