Zepticon Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hei.. Jeg fikk netopp min splitter nye NEC 1760NX i posten , og kunne ikke vente med å få testet den... Ivrig etter å se på vidunderet fikk jeg koblet den opp og prøvekjørt den.... Men hva ser jeg? En rød og en blå pixel midt på d svarte deilige skrivebordet mitt... Etter en liten omgang med en gammel ullest fikk jeg has på den blåe flekken, men den røde er mer motstridig... Noen som har tips? Den er tydelig mot mørke bakgrunner, men forsvinner når jeg bruker en lys eller hvit bakgrunn? Hva skal jeg gjøre med faenskapet? Trenger hjelp EDIT: dukket opp 2 døde pixler til.... Ringte til Netshop i dag og klaget, fikk da beskjed om at jeg bare skulle sende skjermen nedover så skulle dem finn en som ikke hade noen problemer... Ei fjær i hatten for god kundebehandling Netshop Endret 9. august 2004 av Zepticon Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hvis det er så ille, kan du jo bruke angreretten... innen 2 uker, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg pakket ut en splitter ny NEC2080UX+BK på torsdag som var. Gjett om jeg ble skuffa når jeg fikk en hvit og en grønn prikk MIDT på skrivebordet mitt.. Paket den ned og sende den tilbake til webbutikken samme kveld, jeg nekter og betale 14000,- for en skjerm med døde pixler. Gjør det samme du, SÅ FORT SOM DU KAN du har 14 dager på deg.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Er ikke sjangsen for at den nye skjermen jeg kjøper også har en død pixel ganske stor da...? Snakket med Netshop om problemet og sa at det kunne hende at den nye jeg eventuelt bestillte kunne vært mye værre en den jeg har nå... Problemet nå er at det er en grønn og blå subpixel som har streika, ca 3 cm fra øvre kant av skjermen, litt til venstre for midten... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Netshop er RÅE på service Ingen over ingen ved siden ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå