slettet Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Eg har satt opp trådlaus nettverk heime, men har ikkje brydd meg om WEP-kryptering, då rekkevidden på nettverket (det trådlause) er begrensa til rom inne i huset, og eg veit kven eg har på besøk som har med seg bærbar. Men... Eg tom med meg mutteren si bærbare maskin (Fujitsu Siemens LifeBook, med 3Com Version 1.0 11Mbps nettverkskort), og har opplevd problem med å kople til basestasjonen. Det er ein 3Com OfficeConnect-sak, av dei alle fyrste 802.11b, som sagt; uten kryptering. Men opplevde i dag problem med å kople til med FS-maskina (køyrer Win XP Pro), fordi den nekter å kople opp mot nettverk som ikkje er WEP-sikra. Eg opna opp routeren, inn på WEP-delen, og har prøvd med fleire adresser, fekk lagra det, osv.. Når eg tasta inn WEP-koden på den bærbare maskina får eg ikkje nok bekrefting på at den er godtatt, derimot får eg beskjed om at det er eit eller fleire nettverk tilgjengelege, og når eg merker det nettverket eg vil inn på, får eg beskjed om at eg må inn med WEP-kode. Har prøvd fleire gonger, men kjem meg ikkje inn på nettverket. Har ikkje PowerBooken tilgjengeleg, så der får eg ikkje prøvd. Blæh. Eg klarer ikkje formulere meg i dag, men eg trur de skjønnar kva eg vil.. Få kontakt med nettverket. Kvifor nekter WinXP meg? Er det meg eller XP som er problemet? Lenke til kommentar
Kealle Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du kan velge å ha mulighet for å koble til nettverk uten kryptering i XP. Når du får opp accesspunktet / routeren på den bærbare kommer det opp en checkboks "La xp koble til nettverk uten kryptering" eller lignende. Klikk på den så skal det funke! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Nah. Funker ikkje. Nekter å kople seg opp sjølv om det er kryssa av. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har du satt nettverkskortet til å motta ip automatisk da? Regner med at du kjører dhcp server på routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå