Ksungam Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 huff, er ikke så mye å si, bare se på filmene... Trykk her. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har noen av de filmene, men jeg klarer aldri å se en av de helt ferdig, får bare en dårlig følelse inni meg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jæven, han har jeg ikke sett før. Sikkert noen som ikke har IRC her. Hans versjon av Dragostea Din Tei var jo festelig. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har noen av de filmene, men jeg klarer aldri å se en av de helt ferdig, får bare en dårlig følelse inni meg Hvorfor for du dårlig følelse ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har noen av de filmene, men jeg klarer aldri å se en av de helt ferdig, får bare en dårlig følelse inni meg Hvorfor for du dårlig følelse ? Vet ikke, bare noe som gnager så jeg ikke klarer å se hele! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Har noen av de filmene, men jeg klarer aldri å se en av de helt ferdig, får bare en dårlig følelse inni meg Hvorfor for du dårlig følelse ? Vet ikke, bare noe som gnager så jeg ikke klarer å se hele! du syns kansje synd på stakkar'n? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har noen av de filmene, men jeg klarer aldri å se en av de helt ferdig, får bare en dårlig følelse inni meg Hvorfor for du dårlig følelse ? Vet ikke, bare noe som gnager så jeg ikke klarer å se hele! du syns kansje synd på stakkar'n? Mulig det er noe slikt ja! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nei, vær så snill. Uff. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 KAN IKKE FOL SLUTTE Å POSTE FILMER OM HAN IDIOTEN DER??? JEG BLIR KVALM AV HAN!! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Takk for at du postet den linken !!! Han har jeg lett lenge etter etterå ha sett dragostea din tei versjonen av han !!! Heaheaheahea !!!! Han er driiiit rååå !!!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Heh. Kan forestille meg han : Scotaah! Are you readyyyyyyyyy! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 KAN IKKE FOL SLUTTE Å POSTE FILMER OM HAN IDIOTEN DER??? JEG BLIR KVALM AV HAN!! Husk å skru av caps-locken da. Det er bare irriterende. Les retningslinjene og netikette for mer informasjon om hvordan man skal oppføre seg på forumet. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Virkelig, denne fyren er stereoptype #1. Ingen venner. Trenger oppmerksomhet. Stygg og kanskje litt dum. Legger seg selv ut på internett: "SÅ MOJSOMT" -> Nei, det er faen bare tragisk. edit: noen som har mailen hans? Endret 9. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Han er populær da. Har jo vært TV intervju med han på RTL tilogmed Syns han er rååå jeg Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) aha!, det var den gale østerrikeren jeg har sett på video hos en kamerat. Endret 9. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Min teori om herre duden, e att siden han er DJ på natt clubber og slikt, spiller han feks. Dragostea din tei XXantall ganger i uken hver kveld.. Den trøtthet for de sangene mikset med litt dop og et kamera, thats det resultatet.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Min teori om herre duden, e att siden han er DJ på natt clubber og slikt, spiller han feks. Dragostea din tei XXantall ganger i uken hver kveld.. Den trøtthet for de sangene mikset med litt dop og et kamera, thats det resultatet.. haha! der har du det! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå