JiMmY3200 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 1.eg lurer på kor man skal legge kjølepastaen på prossesoren... 2.kor mye hjelper det... 3.ikkje legg til noen linker om kordan man gjør det.... 4.bare si det...... PLIZZZZZZZZZZZ SVAR SÅ E DERE SNILLE kjølepasta pakken begynner og samle støv. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det spørs hva slags CPU du har, AMD - der skal det bare et supertynt lag på den lille klossen på midten, på pentiun og AMD 64bit er det vel bare en stor overflate som skal ha pasta over hele! Her skal det også være super tynt! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 1. mellom cpu-core og kjøler. 2. avhenging av hvor plan og glatt overflate kjøleren har i utgangspunktet. Cluet med å bruke kjølepasta aka. termisk ledende pasta er å finne riktig mengde, det ideele er at pastaen kun legger seg i riper og porer i metallet på kjøleren. 4. Et riskorn stor desj midt på core, ta noe rent og flatt og smør utover, gjerne en kniv eller bankkort. Når du har fått det jevnt er det bare å sette cpu i sokket og sette på kjøler Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 eg har 3200 amd athlon xp det står 3200 i nicket mitt men eg har en rar kjøle kjerne (den du setter på kjernen av prossesoren) er på måtte noe myky i steden for hardt den e litt gummi aktig det minner litt sånn gummi sko har Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 eg har 3200 amd athlon xp det står 3200 i nicket mitt men eg har en rar kjøle kjerne (den du setter på kjernen av prossesoren) er på måtte noe myky i steden for hardt den e litt gummi aktig det minner litt sånn gummi sko har Hvis du har det er det ingen vits med kjølepasta! Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 ka mener du at eg ikkje trenger kjøle pasta i den cpuen eg kjøpte var det også en vifte den e den orginale viften for 3200+ 400 mzh e ganske nye da Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 For etter det du skriver så høres det ut som du har kjøleteip på ribba! Derfor trengs det ikke kjølepasta og om du likevell har det på så vil det bli dårligere kjøleevne enn uten! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) -Dårlig bruk av emnefeltet -Dialekt språk Redigerte emnetittelen din da den forrige ikke var noe særlig beskrivende. Det går ann å redigere emnetittelen på sin egen tråd etter man har opprettet den hvis man ser at den kanskje ikke var så beskrivende. Dette gjør du ved å trykke på edit knappen. Hold deg til Bokmål eller Nynorsk når du skriver her på forumet slik at vi slipper missforståelser og vi bevarer skriftspråket slik det skal være Les retningslinjene Endret 7. august 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå