albions Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) kor kobler man di forskjellige kontaktene på dette sette. vis med bilder vist du kan Bilde av settet Endret 7. august 2004 av albions Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tror du kobler de til hovedkorte, der jeg har mine kobla til ihvertfall. men så har jo ikke jeg samme type da. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Tegna litt på det ene bildet, håper du skjønner noe av det: Katoden plugges i den ene enden av inverteren (den svarte boksen), mens av/på knappens plugger blir plugget i andre enden av inverteren og i PowerSupply. Endret 7. august 2004 av Wazu Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tror du kobler de til hovedkorte, der jeg har mine kobla til ihvertfall. men så har jo ikke jeg samme type da. åssen ser dei kontaktene ut, det er nok standard på alle typer Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 er det noen fast plass men monterer av/på knappen Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har de standard sunbeam katodene, og det er teknisk sett det samme settet, bare med en annen katode. Og der følger det med to brytere, en som monteres bakpå pc'en (det er den metallgreien du ser på bildet), og en bryter som kan monteres et annet sted på pc'en ved å borre et hull til den. Så teknisk sett kan du ha bryteren hvor du vil, bare du lager et hull der. Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) ka er det som er poenget med 2 brytere da, holder det ikkje med 1 da Endret 7. august 2004 av albions Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) du bruker bare en av de. enten monterer du bryteren bakpå, eller så mekker du hull sånn at du kan montere den andre bryteren et annet sted. så det er bare en bryter i bruk. EDIT: Her kan du se hvordan jeg har montert mion bryter. borret hull foran, og monterte den der. Enklere enn å strekke seg bak pc'en hele tiden. http://img.photobucket.com/albums/v50/mike...en/100_5825.jpg Endret 7. august 2004 av Wazu Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Den metalbryteren, er det like land som på f.eks skjermkortet.. sån at den passer inn Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jepps, det er den.bare å skru den i bak der sammen med skjermkort o.l. Men etter min mening burde du heller bruke den andre bryteren, og lage hull til den foran, siden det er svært upraktisk og kjipt å måtte rekke langt bak pc'en hvis du vil slå av/på lyset. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tror den iverteren er omtrent lik som den her, så på den siden med plass til to kontakter på går til lys, og den med en på skal til psu og bryter, kobling til psu er en helt vanlig fire pins molex kontakt (sånn som er til hd'er, cd-rom og lingnende) Du kan velge mellom to brytere, den ene settes i en pci slot, og den andre kan du sette hvor du vil (men du må borre hull der du vil ha den hvis ikke du har et høl fra før) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Alt passer bare en vei også tror jeg så det burde ikke være så stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå