Gå til innhold

noen som har peiling på neon lys til kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tegna litt på det ene bildet, håper du skjønner noe av det:

sblnxxxx.jpg

Katoden plugges i den ene enden av inverteren (den svarte boksen), mens av/på knappens plugger blir plugget i andre enden av inverteren og i PowerSupply.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Jeg har de standard sunbeam katodene, og det er teknisk sett det samme settet, bare med en annen katode. Og der følger det med to brytere, en som monteres bakpå pc'en (det er den metallgreien du ser på bildet), og en bryter som kan monteres et annet sted på pc'en ved å borre et hull til den. Så teknisk sett kan du ha bryteren hvor du vil, bare du lager et hull der.

Lenke til kommentar

du bruker bare en av de. enten monterer du bryteren bakpå, eller så mekker du hull sånn at du kan montere den andre bryteren et annet sted. så det er bare en bryter i bruk.

EDIT: Her kan du se hvordan jeg har montert mion bryter. borret hull foran, og monterte den der. Enklere enn å strekke seg bak pc'en hele tiden.

http://img.photobucket.com/albums/v50/mike...en/100_5825.jpg

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Jepps, det er den.bare å skru den i bak der sammen med skjermkort o.l. Men etter min mening burde du heller bruke den andre bryteren, og lage hull til den foran, siden det er svært upraktisk og kjipt å måtte rekke langt bak pc'en hvis du vil slå av/på lyset.

Lenke til kommentar

Jeg tror den iverteren er omtrent lik som den her,

så på den siden med plass til to kontakter på går til lys, og den med en på skal til psu og bryter, kobling til psu er en helt vanlig fire pins molex kontakt (sånn som er til hd'er, cd-rom og lingnende)

Du kan velge mellom to brytere, den ene settes i en pci slot, og den andre kan du sette hvor du vil (men du må borre hull der du vil ha den hvis ikke du har et høl fra før)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...