Gå til innhold

Bytte mitt skjermkort?

mESA

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

Jeg har kjøpt data for ca 1 måned siden, og da kjøpte jeg 9800xt. Jeg vet det var ganske tåplig gjort av meg, men jeg lurer på om jeg da kan få bytte kortet til et X800pro, siden de 2 kortene ligger på lik prisklasse enda. Jeg fikk med HL2 kupong, og har enda ikke skrapet på den.

Men er det mulig og bytte kortet? har vært på ferie litt da, så det er ikke brukt mye :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilken butikk var det du kjøpte den ifra?

edit: velkommen til forumet gunnar

Don't go there...

Og du vil ikke få et annet kort enn det du først kjøpte, selv med mellomlegg.

ute å kjører nå..

Endret av Valent
Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk litt forbanna på at alle butikkene selger 9800XT og 5950 Ultra til samme pris som de hadde for ett år siden. Det er helt latterlig. Selv om vi vet at et finnes bedre løsninger gjør ikke alle det. Det er sikkert mange som tror at ett kort som koster 4000,- må være noe av det beste som fins. Og de har kanskje til og med hørt om ATI 9800 serien f.eks.

Sikkert mange som er uenig med meg men jeg syns nesten det grenser til svindel. Det er på tide å dumpe disse kortene i pris nå. Eller trekke de tilbake.

Hadde noen kommet til meg å skulle kjøpt maskin og foreslått 9800XT hadde jeg vært ærlig nok til å si at det ville vært ett meget dårlig kjøp.

Lenke til kommentar
edit: velkommen til forumet gunnar

Takk du, selv om det har vært et par mnd siden jeg registrerte meg.

Don't go there...

Og du vil ikke få et annet kort enn det du først kjøpte, selv med mellomlegg.

ute å kjører nå..

???

Det virket som han antydet at han ville ødelegge det med vilje for å få ny på garantien, og til det sier jeg "don't go there", siden det er negativt for alle sammen. Det er både uredelig, og gjør at prisene økes. Og selv om kortet hadde blitt skadet og han ville bruke garantien, så ville han ikke fått et annet kort istedet for, fordi retur/reperasjon/bytte mest sannsynlig går via importør, og er ikke opp til butikk.

Lenke til kommentar
???

Det virket som han antydet at han ville ødelegge det med vilje for å få ny på garantien, og til det sier jeg "don't go there", siden det er negativt for alle sammen. Det er både uredelig, og gjør at prisene økes. Og selv om kortet hadde blitt skadet og han ville bruke garantien, så ville han ikke fått et annet kort istedet for, fordi retur/reperasjon/bytte mest sannsynlig går via importør, og er ikke opp til butikk.

det er jeg enig i. trodde du mente det med butikken.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...