resh87 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kan noen forklare meg åssen jeg skal innstallere windows på CL56 maskina mi?? Jeg har putta i windows cden og valg boot from CD-ROM. Men det skjer ikke noe, det blinker og går tilbake på samme sted.. Jeg har prøvd CL Drive cden også, men det virker ikke... HJELP!!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ekke kjent med dette CL-opplegget...hva er det? Bruker det Intel eller AMD Prosessorer? Fyller det kravene til Windows? Lenke til kommentar
resh87 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Problemet er at maskina ikke vil boote Windows CD-ROM'en selv om jeg velger DVD/CD-ROM som boot device. Det er en bærbar maskin med Intel Centrino teknologi. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det en orginal windows-cd eller kopi? Last ned oppstartsdisketten(e) og kjør via dem Lenke til kommentar
resh87 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Det er en Windows XP med service pack 1 inkludert, altså en kopi. Men hvorfor skal det ha noe å si? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Last ned de 6 oppstartsdiskettene til windows xp. Her finner du de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå