d-e-x-t-e-r Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hei. Jeg har studio 9. men vet ikke hvordan man legger til musikk (mp3) på video UTEN noen bakgrunnslyder fra den orginale filmen. Noen som kunne hjelpe meg? Eller kan noen eventuelt nevne noen andre enkle software som kan pålegge utvalgt audio fil på videon, uten at man anstrenger seg? Har ikke vært bort i sånt før.. så ville sette stor pris på om noen kunne hjelpe meg. Takker på forhånd. Endret 13. desember 2006 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Bruker selv studio 8. På timelinjen der du legger på musikk må du dra ned volumet på videofilen. Det er en strek under selve videoen som er lyden. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 video vegas av sonic foundry... brukeer jeg... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du kan i Studio gjøre dette. Men hvis du vil bruke et annet program kan du bruke http://virtualdub.sf.net til slike enkle ting, samt å komprimere ting, der er VirtualDub kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå