michaelgrytten Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg har fått ett virus, det kom som ett vedlegg ved hotmail, og min 2 år yngre bror va på pcen min da, og åpnet det selvfølgelig( ja, har gitt han skjenn så det holder). hele systemet ble ustabilt, og i øyeblikkets hete tok jeg fram xp cden for å reinstallere, det gikk fint, helt til jeg skulle starte pcen etter ¨å ha instalert windows xp profesional på nytt, da kom det opp valg alternativer mellom safe mode, start windows normally og last working configuriaton, hmm, og ved valg av disse kom det fram en blåskjerm der det sto at windows ikke kunne starte, hva skal jeg gjøre da? om eg ikke kan komme meg inn på safe mode og formatere, hva skal jeg gjøre for¨å få pcen i orden igjen? michael( lei seg) Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Du trenger jo ikke i safe mode for å formatere. Det får du jo spørsmål om før du installerer windows på nytt. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sett i xp-cd'n. Så restarter du maskinen og starter opp fra denne. Da kan du innstallere på nytt og slette/formatere disken samtidig - og du blir kvitt viruset. husk at BIOS må være satt til å boote fra cd-rom Lenke til kommentar
michaelgrytten Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 fikk det til :!: gikk inn i bios og valgte å boote fra cd... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 fikk det til :!: gikk inn i bios og valgte å boote fra cd... Det var det jeg skulle tipse om, jeg fikk det samme viruset dog ikke i mail men fra kazaa(hater kazaa) men uansett bra du fikk det til Lenke til kommentar
Vims Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 fikk det til :!: gikk inn i bios og valgte å boote fra cd... Det var det jeg skulle tipse om, jeg fikk det samme viruset dog ikke i mail men fra kazaa(hater kazaa) men uansett bra du fikk det til Hvilket AV brukte du,når du fikk viruset? Lenke til kommentar
michaelgrytten Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 ååh---eg hadde norton antivirus 2003... ka da? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ååh---eg hadde norton antivirus 2003...ka da? Bare lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå