Vågebu Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Liker pc best... Lettere å skaffe nye deler, og kjekkere å modde Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hrmpf. blir som å sammenligne linux og windows! Bare at i mac er det mye råere HW.. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kommer jo helt an på hva du er ute etter. Mac har jo helt klart best design. Men de har jo få spill. Og de appellerer kanskje mest til spesielt interesserte. Men det de gjør gjør de bra. En PC er som en stasjonsvogn, kan bruke den til mye, mens Mac er mer som en toseters sportsbil, har ikke så mange bruksområder. Men jeg tror jeg liker begge like mye. Kanskje PC litt mer pga spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Mac er mer som en toseters sportsbil, har ikke så mange bruksområder. I beg to differ. Klart det er flere programmer til en pc, men jeg tør og påstå at en mac har like mange bruksområder som en pc. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Pc.. har trykt på en mac en gang eller noe.. hehe Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg liker helt klart Mac best. Mest pga. Mac OS X. Beste operativsystemet jeg bruker, med Linux på en god andreplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå