FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) hva liker dere best av Macintosh eller Pc?? og hvorfor? PC pc er enklest og bruke!!!!!! *Emnetittel redigert av moderator - "hva liker du best?" er ikke en særlig beskrivende tittel* Endret 16. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 pc, har aldri vært på en mac.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 PC - Fordi mac'ene jeg har prøvd har en brukervenlighet på bunn .. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Vanskelig valg... Mac er kult. De har tøffe design og de jobber best med de programmene jeg bruker mest (PHotoshop 3ds max osv.). Men jeg har PC da.... men jeg vet ikke. Har på følelsen av at mac er ganske problemfri egentlig. EDIT: Skriveleif Endret 7. august 2004 av pZion Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 En mac jobber mest med dine programmer? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har ikke prøvd Mac, men tror PC er best! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hva liker dere best av Macintosh eller Pc??og hvorfor? PC Mener han spurte om hvorfor Har brukt en mac en gang.. En musetast? Men sikkert flott det, har bare brukt pc i mitt liv så langt Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 En mac jobber mest med dine programmer? Hva mener du med det? Jeg MENTE "best" Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jeg må si at PC er best 4ever Mac har bare en musetazt og så er spillene mer krevende til mac Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) jeg må si at PC er best 4ever Mac har bare en musetazt og så er spillene mer krevende til mac PC er kanskje best til ditt bruk, da du tydeligvis bare spiller. Jeg har to knapper på musen min, akkurat som på PC. Standard Mac mus kommer bare med en, men ingenting står i veien for å bruke en med to. Har mange nyere spill som kjører glatt selv på min iBook, så mye mer krevende er de ikke, men at PC er overlegen på spill er det ingen tvil om. Men, jeg kjøpte aldri Mac for å spille. Forresten, hvorfor er Mac-brukere (fks. meg) dummere enn PC-brukere? Henviser da til signaturen din. Må også legge til at å legge et Mac VS. PC innlegg på et overklokkings forum ikke er det smarteste man kan gjøre, så jeg lurer egentlig litt på hvem som er dum her. Endret 15. august 2004 av Swag Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) jeg må si at PC er best 4ever Mac har bare en musetazt og så er spillene mer krevende til mac Siden du åpenbart er ganske anti-Mac, er det jo litt festlig at du linker til en SVÆRT Mac-innspirert Lan side! i signaturen din... Ellers mener jeg at topicen er ganske tåpelig! På et overklokkingsforum er selvfølgelig majoriteten PC-brukere... Personlig liker jeg PC best fordi jeg stadig vekk bygger om og bytter ut komponenter, noe som ikke er så lett med Mac, eller...? hva liker dere best av Macintosh eller Pc??og hvorfor? PC P.S. Synes jo også det er litt festlig at trådstrarter ber om begrunnelse, uten å gi noen selv... Endret 15. august 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Data er data! Og da skal det ikke være noe andre greier enn data! (liksom at pc og mac er forskjellig) Eller ... hmmm Var det ikke slik da? At det er annerledes deler inne i en mac enn i en pc? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 en Personal Computer liker jeg best pga lettest og oppgradere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mac til redigering. PC til absolutt alt annet. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har prøvd MAC hos en kompis, huffameg.. Tragiske saker.. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Foretrekker PC jeg, men så er jo det egentlig både vanlig "windows pc", mac osv. Maskinen må jo bare være personlig for å kunne kalles PC Anyways: foretrekker akkurat nå "PC" (altså Windows/Linux) siden jeg spiller. Seinere kan det hele endre seg. Burde vel egentlig prøve MAC en gang. Ser jo rimlig fint ut Finnes ikke OSX for x86? Endret 14. september 2004 av Atpn Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Pc, har aldri hatt gleden av å prøve an Mac. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 PC.. jeg har lest at mac skal være jævlig bra, og jeg har også lest at man kan få flere muse knapper på dem, men på alle de jeg har prøvd på sykehuset til moren min, så skal jeg ikke gjøre stort mer enn å sette meg ned foran den før at alt låser seg, og/eller ingen ting virker... og dette var på et kreft-sykehus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå