Gå til innhold

Hva liker du best av PC og Mac?

FORD..NOZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig valg...

Mac er kult. De har tøffe design og de jobber best med de programmene jeg bruker mest (PHotoshop 3ds max osv.).

Men jeg har PC da.... men jeg vet ikke. Har på følelsen av at mac er ganske problemfri egentlig.

EDIT: Skriveleif

Endret av pZion
Lenke til kommentar
jeg må si at PC er best 4ever :love:

Mac har bare en musetazt :no:

og så er spillene mer krevende til mac

PC er kanskje best til ditt bruk, da du tydeligvis bare spiller. Jeg har to knapper på musen min, akkurat som på PC. Standard Mac mus kommer bare med en, men ingenting står i veien for å bruke en med to. Har mange nyere spill som kjører glatt selv på min iBook, så mye mer krevende er de ikke, men at PC er overlegen på spill er det ingen tvil om. Men, jeg kjøpte aldri Mac for å spille.

Forresten, hvorfor er Mac-brukere (fks. meg) dummere enn PC-brukere? Henviser da til signaturen din.

Må også legge til at å legge et Mac VS. PC innlegg på et overklokkings forum ikke er det smarteste man kan gjøre, så jeg lurer egentlig litt på hvem som er dum her. ;)

Endret av Swag
Lenke til kommentar
jeg må si at PC er best 4ever :love:

Mac har bare en musetazt :no:

og så er spillene mer krevende til mac

Siden du åpenbart er ganske anti-Mac, er det jo litt festlig at du linker til en SVÆRT Mac-innspirert Lan side! i signaturen din... :p

Ellers mener jeg at topicen er ganske tåpelig!

På et overklokkingsforum er selvfølgelig majoriteten PC-brukere... :roll:

Personlig liker jeg PC best fordi jeg stadig vekk bygger om og bytter ut komponenter, noe som ikke er så lett med Mac, eller...?

hva liker dere best av Macintosh eller Pc??

og hvorfor?

PC :love:

P.S. Synes jo også det er litt festlig at trådstrarter ber om begrunnelse, uten å gi noen selv... :p Endret av Fiesta
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Foretrekker PC jeg, men så er jo det egentlig både vanlig "windows pc", mac osv. Maskinen må jo bare være personlig for å kunne kalles PC :p

Anyways: foretrekker akkurat nå "PC" (altså Windows/Linux) siden jeg spiller. Seinere kan det hele endre seg. Burde vel egentlig prøve MAC en gang. Ser jo rimlig fint ut :) Finnes ikke OSX for x86?

Endret av Atpn
Lenke til kommentar

PC.. jeg har lest at mac skal være jævlig bra, og jeg har også lest at man kan få flere muse knapper på dem, men på alle de jeg har prøvd på sykehuset til moren min, så skal jeg ikke gjøre stort mer enn å sette meg ned foran den før at alt låser seg, og/eller ingen ting virker...

og dette var på et kreft-sykehus :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...