Gå til innhold

Hvor skal jeg poste?

Azper

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kommet over et problem, eller egentlig to.

Jeg har problemer med mitt Visa kort, og hadde tenkt å unngå å feilposte, men jeg har nå gått gjennom alle kategoriene på hw.no nettverket, men greier ikke finne ut hva som er riktig. Kan noen guide meg, evt flytte posten min dit den hører hjemme?

Så over til hoved problemet.

Jeg skal registrere meg på PlayNC, som holder styr på "cashflowen" til blandt annet Lineage2 som jeg hadde tenkt å spille. Jeg prøver å kjøpe en lisene (har lasta ned spillet), men jeg må skrive inn CVV kode som skal stå på Visa kortet, noe jeg ikke greier å finne. Har sett rundt etter en løsning, til og med google bildesøk for å finne ut av hvor den står.

Noen som har vært borte i lignende problemer eller har en løsning?

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står bak på kortet sammen med alle andre tall og heter så mye som kontrollnr ;) De tre tallene bak bokstavene. Lette litt etter det første gangen selv.

Rett kategori volle forøvrig vært off topic --> annet

Tror du tar feil...

Det er de 3siste tallene med signaturen.

Jeg har prøv de med kontrollnummeret, men det funket ikke

Lenke til kommentar
Det står bak på kortet sammen med alle andre tall og heter så mye som kontrollnr ;) De tre tallene bak bokstavene. Lette litt etter det første gangen selv.

Rett kategori volle forøvrig vært off topic --> annet

Tror ikke det er kontroll nr'et de skal ha. Lette etter det nummeret når jeg skulle registrere paypal, prøvde med kontroll nr'et da jeg var sikker på at det var nr'et de skulle ha, men det fungerte ikke.

Men de 3 siste sifrene som står øverst i høyre hjørne på signaturen derimot, fungerte. De er litt vanskelig å få øye på.

Lenke til kommentar
Dette er baksiden på mitt DNB-kort. Jeg bruker sifferne "123" når jeg handler på nett med dette kortet, og det er gyldig i mitt tilfelle.

nå flytter jeg den også ;)

Hva med de bokstavene før "123", hva er de til? er det en del av koden?

EDIT: forresten, hvordan den signaturen kan være "authorized" kan jeg ikke begripe :!: ser jo nesten ikke at det står noe der

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...