ronnyaa Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hei. Har ett litt delikat problem her, har ett Asus P4C800 deluxe kort her og en P4 3.0E prosessor som ikke går helt overens. Når jeg slår på maskinen går den i ett par sekunder, før den slår seg av. Når jeg setter prescotten i min maskin som har Asus P4C800 - E deluxe hovedkort går det som bare juling, samme når jeg setter min northwood 2,6 i Asus P4C800 deluxe kortet. Dette har jeg gjort / prøvd : Har oppdatert til siste versjon av BIOS på begge hk Prøvd med annen RAM Prøvd med forskjellig psu (qtek og aspire 500W), samme problem Er det noen som har vært borti liknende ? På forhånd takk EDIT : I følge asus sine sider støtter begge hk prescott prosessorer Endret 7. august 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Valent Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hehe, kanskje det er noen feil med din prescott (defekt???) -dobbel sjekk at det er riktig versjon av biosen (nyeste) -lykke til Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 hehe, kanskje det er noen feil med din prescott (defekt???)-dobbel sjekk at det er riktig versjon av biosen (nyeste) -lykke til Har nok dobbel / trippelsjekket at det er siste versjon Kjører prescotten i min egen maskin, har kjørt prime ett par timer, så den er nok helt i orden... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Prøvd å resette CMOS slik at FSB'en står på 100MHz for å skjekke om hva som er galt?? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Prøvd å resette CMOS slik at FSB'en står på 100MHz for å skjekke om hva som er galt?? Jepp, det og.. Når jeg har flyttet prosessorne mellom har bios selv funnet ut at det er en annen prosessor så det har vært unødvendig, men har resatt bios på rett måte mange ganger.. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg har ett slikt kort, og den ene gangen jeg hadde en prescott 3.0E på besøk funka det supert ihvertfall, så det skal iaffal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå