notarget Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei Like før jeg styrter her. Står mellom VK1 Elektronikk eller Flyfag Velger jeg Flyfag må jeg flytte. Veit heller ikke åssen det er med framtiden der. Noen her som har gått på flyfag eller er elektronikk som kan fortelle litt om det og veien videre? Morten Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har ingen erfaring med noen av delene, men hadde jeg vært deg så hadde jeg valgt flyfag. Alt for mange som velger elektro.... Må tenke framover .... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er forskjell på elektro og elektronikk da. her hvor jeg bor (sandnes) er det faktisk veldig få som velger elektronikk for tiden mens vanlig elektro er det utrolig mange som velger. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ps. Mais sjekk PM'en din. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 En får vel bedre betalt hvis en velger flyfag, MEN jeg tror det blir vanskeligere å få arbeid, vanskeligere og så er det vel lengre utdanning? Elektronikk: Vanskelig å få arbeid, men ok lønn! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Velg Flyfag, dersom du er intressert i fly. Tenk på at det faktisk er ganske vansklig å komme inn på flyfag! Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er forskjell på elektro og elektronikk da. her hvor jeg bor (sandnes) er det faktisk veldig få som velger elektronikk for tiden mens vanlig elektro er det utrolig mange som velger. Det visste jeg ikke.... poteito-potato.... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Flyfag = 2år skole, mye arbeid, 2/3år lære, veldig bra startlønn, ganske sikkert arbeid, men ikke sikkert at det er i Norge. (Går du skedsmo er du sikret plass det andre året også) Go for flyfag om du orker å jobbe litt. Mulig å søke seg om til neste år om det ikke var riktig, det gjorde jeg. (Ikke pga karakterer, men flyfag sugde, Fikk 5,173 i snitt det året her) Endret 8. august 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå