HolgerL Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 "AH! I need more mana!" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kan være greit å ha da Faeeeen, får ikke rest'a for det er fiender i nærheten.. tar meg et Glass Mana Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Mana potion? ahahahahahaha (lurer på hvilken magiker de presser den juicen utav? ) Endret 8. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
The Centurion Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den kan komme til nytte når jeg skal spille diablo 2. Problemet er at det er helten som trenger den, ikke jeg. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den kan komme til nytte når jeg skal spille diablo 2. Problemet er at det er helten som trenger den, ikke jeg. Hell den inn i nærmeste åpning og håp den siver inn i de riktige filene Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hahahahahha, genialt. I need more mp, now! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå