Spragleknas Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har lagt laptopen min ut til salgs på QXL Da jeg så flere by på celly maskiner og så mange spm. ang MHz på AMD la jeg til følgende informasjon: Ser også at mange på QXL er opptatt av GHz på prosessor. Dette er en avleggs tankemåte da det vil være som å oppgi o.min./RPM på en bilmotor i stedenfor effekten (HK). Prosessoren er langt bedre enn alle Celeron prosessore (f.eks. Celeron 2.8 GHz) og er ytelsemessig på linje med P4 2.4 GHz. Den støyer også mindre grunnet AMD PowerNow!™ teknologien. Les mer om bærbare prosessorer her. Mener dette er korrekt informasjon, men lytter gjerne til andre..... Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Det kommer vel ann på om du mener ALLE Celeron prossesorer. Tviler på at AMD PowerNow! slår en Ultra Low Voltage Celeron M på støy, og den er vel heller ikke bedre på batteritid. Men kan godt hende at den slår alle vanlige Celeron prosessorer. Endret 8. august 2004 av UknowsI Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Mange dvs de fleste som ikke henger på forum som dette tenker på antal GHz som et mål på lik linje med effekt. Så det kan bli vanskelig å overbevise Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 "Heldigvis" har man P-m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå