Urquell Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har tenkt til å kjøpe meg prosjektor til hjemmekinobruk. Jeg har et stort rom som kan bli helt mørkt. Men det jeg lurer på er hvor stort bilde jeg kan få med en prosjektor til ca 9 - 13 000 kroner. med ca en oppløsning på 800x600. Altså: Hvor stort bilde jeg få når jeg ser på dvd, uten at bilde ødelegger filmopplevelsen? Kommer dette mye ann på om the er en DLP, eller en LCD-prosjektor? Jeg håper det er noen hjemmekinoentusiaster på forumet som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har ikke noe svar, sorry. Men kanskje du får svar om du poster her? XenZor Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hei, har en kompis som kjøpte seg projektor og han betalte 12000 MED lerret, lerret`et er 2.5 meter bredt og litt mindre i høyden, men jeg tipper det er rundt en 100 tommer og det er fett Lenke til kommentar
westwon Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg foreslår at du tar deg en tur på http://www.avforum.no/forum/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå