Superslask Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 windows har ingen innebygged delay funksjon, som jeg ser etter. hadde en før, da trengte jeg bare skrive delay og default var 10 sekunder tror jeg. har googlet i en halvtime men finner ingenting. noen som vet hvor jeg kan få tak i en delay key til cmd? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 kan jo eventuelt bruke 'pause'-kommandoen, men det er vel lite aktuelt da denne krever en respons fra brukeren før den fortsetter. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Du får programmere litt i Java og bruke funksjonen thread.sleep(ms). Deretter lage en batch fil som kjører java programmet med parameter Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 riktig, blackbox, pause kan ikke brukes da dette krever respons fra bruker. festhk: skjønner poenget ditt, kunne vel gjøre noe sånt noe, men det blir litt for mye dilldall for det lille jeg skal gjøre. har hatt denne funksjonen før, fant den etter litt googling, men dette er vel minimum 10 formateringer siden. nei, dette er ikke til et tidslagt net send script, jeg er over det stadiet. (om det skulle hjelpe å nevne det) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Prøv å søk etter sleep.exe Finnes overalt på nettet. mvh Pantera Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har du tilgang til resource kit til NT / W2K server / W2003, følger det med en hel del ekstra kommandoer du kan kjøre, bl.a wait.exe som du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå