Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Pandora's Box II: ShowDown er en veldig bra film, laget ved hjelp av CS... Hele plottet er genialt og originalt! De som har laget dette har også laget egne maps for "filmingen" i tillegg til et originalt soundtrack! Handlingen i filmen er også veldig original! Du følger 2 terrorister's vei i biljakter, CT slakt, osv osv... Du finner filmen på denne direkte linken til Pandora's Box II (hi-res 265MB, 17min) Hjemmesiden deres: http://pandora.team-fonzie.net/ Så, last ned å fortell hva dere synes!!!! DETTE ER IKKE EN FRAG MOVIE! EDIT: Hmm...Det står too many connections når jeg prøver selv... Prøv å vent litt å se da, eller prøv de andre linkene på hjemmesiden! Endret 7. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Fant en annen link som fungerer: Også direkte til hi-res filmen... PS: Mapsene og musikken de brukte til innspillingen følger også med! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 *Laster ned* Så dette er altså en "film", en vanelig action film bare at de har laget den i cs? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 *Laster ned* Så dette er altså en "film", en vanelig action film bare at de har laget den i cs? Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 noen som har sett cs_militia filmen? den går ut på ca. det samme. Terroristene har tatt gisler og ct skal prøve og hjelpe dem fri, utrolig brta laga til film Lenke til kommentar
KeraDan Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er sånne situasjoner det er kjipt å ha ISDN. VIL LASTE NED OG SE Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Får ikke lasta den ned jeg. Prøvd linkene osv, blir bare sendt til twistedportal.com Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 samme med meg plomma2 hmm kanskje det er noe galt Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Pwnd. Jeg så den. Litt kjedelig, men bra laga. :] Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Får ikke lasta den ned jeg. Prøvd linkene osv, blir bare sendt til twistedportal.com denne da? Lenke til kommentar
grønn plante Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 skal den spilles av i cs? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 neh, det er en avi film. du skal vaere ganske pa kjoret hvis du syntes det her er originalt da men.. den er bra laga, men syntes ikke filmen gir meg sa veldig mye egentlig Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Militia Part 1 og 2 er ihvertfall best! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 neh, det er en avi film. du skal vaere ganske pa kjoret hvis du syntes det her er originalt da men.. den er bra laga, men syntes ikke filmen gir meg sa veldig mye egentlig Spillt for mye cs... du skal være ganske på kjøret hvis du syntes det her er originalt da men.. den er bra laga, men syntes ikke filmen gir meg så veldig mye egentlig Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 noen som har sett cs_militia filmen? den går ut på ca. det samme. Terroristene har tatt gisler og ct skal prøve og hjelpe dem fri, utrolig brta laga til film Ja. Den Militia-filmen så jeg, eller begge to faktisk.. Eller.. Det er vel to deler av samme film egentlig. Ja samma det. Bra var den i alle fall. Jeg får vente til i morgen med å laste ned jeg kanskje, siden jeg sitter her nå med ISDN hjemme, mens i morgen flytter jeg på hybel hvor jeg vil få _betraktelig_ bedre hastighet. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 mens i morgen flytter jeg på hybel hvor jeg vil få _betraktelig_ bedre hastighet. Begynne med 1.6 da eller? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Laster ned nå! Men skal jeg spille den av i CS? Ferdig med å laste den ned....Grei nok film egentlig..Bra story! Endret 9. august 2004 av Sigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå