Gå til innhold

skjermkortet henger seg!

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt nytt skjermkort til maskinen.

det første jeg merket meg var at det tokk ca30 sekunder før jeg fikk opp skjermbilde etter at jeg skrudde strømmen på.

så begynner maskinen plutsellig å henge seg. noen ganger etter 10sek. eller etter litt mer. går jeg fort inn på et spill for maskinen henger går det fint(da henger den seg ikke). ALLTIG når jeg prøver å logge meg på internett henger den seg.

hva kan det skyldes? (hoedkoertet er gammelt, men det er skjermkortet også) kan det at hoedkortet ikke klarer skjkermkorete?

eller har jeg feil drivere?

hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

On 2002-04-28 21:22, eunaas skrev:

jeg har kjøpt nytt skjermkort til maskinen.

det første jeg merket meg var at det tokk ca30 sekunder før jeg fikk opp skjermbilde etter at jeg skrudde strømmen på.

så begynner maskinen plutsellig å henge seg. noen ganger etter 10sek. eller etter litt mer. går jeg fort inn på et spill for maskinen henger går det fint(da henger den seg ikke). ALLTIG når jeg prøver å logge meg på internett henger den seg.

hva kan det skyldes? (hoedkoertet er gammelt, men det er skjermkortet også) kan det at hoedkortet ikke klarer skjkermkorete?

eller har jeg feil drivere?

hjelp...

kontroller agp x mode i bios
Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 21:33, blanc skrev:

gf3 er jo ikke akkurat det en ville kalle gammelt da...

hum... æsj den signaturen ja.

nei det er ikke den maskinen!... dette er en celerion 333 mhz maskin som jeg skulle bytte ut 4mb skjermkort til et saveage 4, 16mb skjermkort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...