Conan_Warrior Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg lurer bare på om før jeg bestiller om disse passer sammen: Waterchill Chipset Cooler - til Kit NB01 / P1--> Abit KD7-S Waterchill Vga Cooler - til Kit VGA02 / P1----> Radeon 9800Pro Jeg har ikke Waterchill settet så jeg lurer også på om jeg kan bare bruke de vanlige slangene som disse. Takker for alle svar... PS. Svar fort.. Endret 7. august 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 hmmm... er det ingen som vet om disse blokkene passer til hk og gpu ? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) hvorfor ikke? Hva er det som passer og ikke.. trodde jallefall at chipsett blokken passet.! hva med Watercool ATi Watercool AMD Jeg må enten ha vannblokk fra Mamoz.no eller komplett.no siden jeg skal bestille andre ting derifra! Endret 7. august 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den Chipsett blokken skal vist være universal, og i manulaen står det at den blokken passet til R9800pro, passa hvertfall på mitt R9600xt Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) waterchill blokkene ska lvel vere universelle, men har tilkobling for slange med 3/8OD ikkje skyt meg om eg tek feil, for det er veldig mulig Endret 10. august 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå