Gå til innhold

Mozilla Firefox Norsk, Vil Ikke Installere Seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Finner ikke noe der. Når jeg trykker på fila som de jeg kjenner trykker på for å få den på norsk, ( og da kommer det opp noe på de) da står det bare ''done'' nede i hjørne hos meg også skjer det ikke noe.

Har filen på pc'en og lurte på om det går ann å installere den eller noe derfra?

Lenke til kommentar

snippe:

Firefox: Åpne lenka til språkpakken, eller skriv inn adressen i adresselinja. Aktiver språkpakken ved å bruke menyvalget Tools > Extensions. Prøv gjerne å starte opp programmet med kommandolinjen firefox -UILocale nb-NO -contentLocale NO hvis det ikke virker.

prøvd det der?

Lenke til kommentar
snippe:

Firefox: Åpne lenka til språkpakken, eller skriv inn adressen i adresselinja. Aktiver språkpakken ved å bruke menyvalget Tools > Extensions. Prøv gjerne å starte opp programmet med kommandolinjen firefox -UILocale nb-NO -contentLocale NO hvis det ikke virker.

prøvd det der?

hvor skal jeg skrive inn den kommandoen ? eller hvor finner jeg den ? skjønte ikke det. Ny på dette jeg

en ting til: den vil ikke installere noen andre extensions heller, prøvde sånn at den skulle åpne i ny tab og ikke nytt vindu. samme skjedde der, nemlig, ingen ting

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...