RaW_DeNiM Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) hvorfor låser pcen min seg stadig vekk? Dvs at uansett om jeg spiller eller ikke så låser den seg og jeg må reboote..så går det en stund(opptil noen timer) og så må jeg reboote igjen.. har skifta HK og cpu... Amd xp3000 1gb ram MIST 480 watt psu GW Geforce Fx5900 Vannkjøling please kom med tips til hva det kan være P.s den er ikke klokka Endret 7. august 2004 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) skjekk tempen. skjekk for virus, adware og spyware. se til at rammen klarer timingsen du har satt, eller står innstilt på. tviler på at du har noe serlig temp, i og med at du har vannkjøling Endret 7. august 2004 av MAtroxX Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 skjekk tempen. skjekk for virus, adware og spyware. se til at rammen klarer timingsen du har satt, eller står innstilt på. tviler på at du har noe serlig temp, i og med at du har vannkjøling hva mener du med timingsen? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 kan og¨å være disken som er fuck.. kamerat fin er disk som var herpa, i en ferdigpc fra komplett... Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du sier ikke noe om hvilket operativsystem du bruker, bruker du 9x eller me så er det grunnen. hvis du bruker xp så bør du sjekke om du har virus. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 -Lite beskrivende emnefelt Emnefeltet ditt var liten beskrivende. Man skal kun utav å lese emnetittelen skjønne hva tråden går ut på. Man kan selv redigere emnetittelen etter at man har opprettet tråden ved å trykke på Edit knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå