Sure Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kikka på denne WB CL4.5 er dette bra greier eller? Det er jo mye klager på WB og service er det noe de har skjærpet opp eller kjører de samme tralten? Det er jo litt penger å svi av men LT ser da OK ut! Noen bedre forslag til en bedre laptop men bra skjerm og utstyr som er bra til spill osv. trenger ikke være så dyr da! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 CL 4,5 er sikkert flott den, helt til du tar av deg hørselvernet og prøver å løfte den opp fra bordet den står på. Bør vel knapt trekke ut strømledningen heller, batteriet er vel nærmsest for en gimmick og regne på den "laptopen". - På den annen side: Skal du bruke den SOM en stasjonær PC (stå på samme sted, alltid tilknyttet strømnettet, aldri brukes i en lesesal) så er den jo glimrende. Lenke til kommentar
Saladin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 CL 4,5 er sikkert flott den, helt til du tar av deg hørselvernet og prøver å løfte den opp fra bordet den står på. Bør vel knapt trekke ut strømledningen heller, batteriet er vel nærmsest for en gimmick og regne på den "laptopen". - På den annen side: Skal du bruke den SOM en stasjonær PC (stå på samme sted, alltid tilknyttet strømnettet, aldri brukes i en lesesal) så er den jo glimrende. LOL, Der mistet jeg lysten på WB, som om jeg hadde det fra før av. Lenke til kommentar
boii Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Du mista lysten på stasjonær cpu i bærbar, Witebox har da bra bærbare dem som alle andre som selger aopen byggesett Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 CL 4,5 er sikkert flott den, helt til du tar av deg hørselvernet og prøver å løfte den opp fra bordet den står på. Bør vel knapt trekke ut strømledningen heller, batteriet er vel nærmsest for en gimmick og regne på den "laptopen". - På den annen side: Skal du bruke den SOM en stasjonær PC (stå på samme sted, alltid tilknyttet strømnettet, aldri brukes i en lesesal) så er den jo glimrende. LOL, Der mistet jeg lysten på WB, som om jeg hadde det fra før av. snodig, du mister ikke lysten å handle av en butikk fordi de selger bærbare med p4 prosessorer på lik linje med andre webshopper. Du mister lysten på alle bærbare med p4 prosessorer. Lenke til kommentar
Sharingan Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg hadde valg WB selvom de har dårligt service, de har jo de billigste og kraftigste bærbar som finnes i market. men joda den cl4.5 e helt supert! kjenne en som har kjøpt den, den e nesten helt perfekt bærbar pc, men synes at den veie litt for mye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå