Gå til innhold

Bluetooth problemer (k700i)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nylig kjøpt meg en SE k700i. Alt ser ut til å funke bortsett fra Bluetooth funksjonen. Jeg kan motta bilder og annet via bluetooth men klarer ikke å sende selv. Telefonen søker etter andre telefoner og finner dem, men når jeg trykker på "Velg" kommer en feilmelding opp. "Oppkobling mislyktes"

Jeg klarer å sende via IR. Hva kan være gale? Feil med mobilen eller?

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du prøver å connecte, har du fått et spm om å skrive inn et pw ?

isaf, skriv inn et pw, så ber du han andre skrive inn det samme pw'et, da har du lagt han til..

Det som mest sansynelig skjer er at når du prøver å "connecte" han, så får han en melding på hannes mobil om at han må godkjenne at du kan komme igjennom.

Be han svare ja, mens du fremdeles prlver å connecte..

Da skal alt funke..

Håper det var dette du lurte på..

Good luck :thumbup:

Lenke til kommentar

Det kommer ikke noen melding opp på den andres mobil om å godta. Det eneste som skjer er at min telefon kobler opp, men mislykkes med det.

Trenger jeg å legge til alle andre telefoner jeg vil connecte til da? Trodde det bare var nødvendig hvis man skulle koble til headset eller PC. jeg har prøvd men det funket ikke.

Lenke til kommentar

Du må legge til han du skal connecte til. da må du skrive inn et pw. ( første gang du prøver å connecte han )

Så da etter du har lagt han til, å da når du prøver å connecte skal han egentlig få et spm om å godta..

hvis ikke har du gjort noe feil ellers så er det KANSKJE noe galt med mobben.. kanskje ?

Prøv å connecte til en annen mobb, å se om det funker..

Good luck :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...