Gå til innhold

Liker godt Ps-data men....

Anbefalte innlegg

Bestilte pakken min med ting og tang tirsdag rundt midt på dagen(ca 13.00).Seff med Ps-data fordi de pakker og sender raskere enn sin egen skygge.

Unntatt denne gangen.

Statusen holdt "sendt" fra onsdag til fredag.Fikk ikkje sendingnr før fredag.Sjekket nå og da står den innlevert kristiansand s..

Med andre ord så får jeg ikke denne pakken før mandag.Tidligst.Helgen ødelagt!

Ja jeg er fryktelig irritert og skjønner at ting kan skje,men det er jo en grunn til at man velger den butikken man gjør.

Håper de ikke begynner å treige fordi de er blitt store. :ermm: Vel jeg liker dem fremdeles men dette var lettere sagt kjedli!

Shorty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nesten utrolig hva folk får seg til å sutre over også- har du ikke annet enn å klage over enn dette så har du det bra! ;)

Alle vet at å vente på datatillbehør føles en evighet.At en bedrift har god service er også rask leveringstid.Dette teller MYE hos nettbutikker.Pakken har jo ikke kommet enda men nå er ansvaret flyttet over hos posten.

Bestiller du tirsdag midt på dagen skal pakken være sendt morgene etter.Senest!

Liker godt Ps-data og kommer til å handle der neste gang å.Dette var en liten feil som de har innrømmet:alle kan gjøre feil men det gjør det ikke mindre irriterende.

God sommer folkens :w00t:

Shorty

*edit skrevefeil...igjen*

Endret av Shortyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...