Gå til innhold

To skjermer og spilling

OmBot

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat installert et ekstra skjermkort for å kjøre et oppsett med to skjermer. Primærkortet er et MSI GeForce 3 Ti200 mens det andre er et eller annet gammelt ATI-kort (Rage II hvis jeg ikke tar helt feil.)

Mitt problem er når prøver å laste et spill mens jeg kjører to skjermer får jeg beskjed: Could not load OpenGL subsystem..... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kunne kjøre spill på den ene skjermen (selvfølgelig gjennom primærkortet) mens den andre står fri til for eksempel å surfe eller gjøre andre ting.

Håper at dette ikke oppfattes som et dumt spørsmål. Alle svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

> Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kunne kjøre spill på den ene skjermen (selvfølgelig gjennom primærkortet) mens den andre står fri til for eksempel å surfe eller gjøre andre ting. <

hmm... syns det høres vrient ut, selv om skjermene går over 'separate' busser - man kan kjøre f.eks. film fra DVD til 1 og arbeide på 2, eller splitte skjermen for programmer.

Bruke joystick/ tastatur/ mus på den ene, og arbeide/ surfe på 2 - det må brukes evt. mus/ tastatur der også - mulig det kan opprettes simultane profiler tilordna I/O-enhetene, men det kjenner jeg ikke til. Alt må innom bussene og deles, og ikke bare de to korta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...