OmBot Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg har akkurat installert et ekstra skjermkort for å kjøre et oppsett med to skjermer. Primærkortet er et MSI GeForce 3 Ti200 mens det andre er et eller annet gammelt ATI-kort (Rage II hvis jeg ikke tar helt feil.) Mitt problem er når prøver å laste et spill mens jeg kjører to skjermer får jeg beskjed: Could not load OpenGL subsystem..... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kunne kjøre spill på den ene skjermen (selvfølgelig gjennom primærkortet) mens den andre står fri til for eksempel å surfe eller gjøre andre ting. Håper at dette ikke oppfattes som et dumt spørsmål. Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 > Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kunne kjøre spill på den ene skjermen (selvfølgelig gjennom primærkortet) mens den andre står fri til for eksempel å surfe eller gjøre andre ting. < hmm... syns det høres vrient ut, selv om skjermene går over 'separate' busser - man kan kjøre f.eks. film fra DVD til 1 og arbeide på 2, eller splitte skjermen for programmer. Bruke joystick/ tastatur/ mus på den ene, og arbeide/ surfe på 2 - det må brukes evt. mus/ tastatur der også - mulig det kan opprettes simultane profiler tilordna I/O-enhetene, men det kjenner jeg ikke til. Alt må innom bussene og deles, og ikke bare de to korta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå