Camron Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 må man være tilkoblet til wap for å få hørt på radio? (gjelder mest 3200) Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 nei. men du må nok bruke headset. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 headset ja, går handsfree da? altså høre på radio med handsfree... Lenke til kommentar
Help me Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Det spørs på hvilken telefon du har, men du trenger ikke wap nei.. Endret 7. august 2004 av Help me Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) EDIT: ok..det fikk jeg med meg da zlinky sa det Endret 7. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
Help me Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 EDIT: ok..det fikk jeg med meg da zlinky sa det Du fikk noen "head set" som fulgte med ellr? vet bare om noen som har hørt på radio på N 3200 med no som lignet disc man head set.. men det kan jo ha hørt til no annet. I så fall er pluggen under.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 jeg fikk med sånn "handsfree".. på den er det bare 1 plugg, men det går ann å høre på radio med den.. men radioen funker ikke uten den.. i tillegg går det ann å høre på radio med "høytalern" har jeg funnet ut, men handsfree'n må være tilkoblet.. Lenke til kommentar
Skau Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Handsfree'n må være koblet til fordi antennen til radion er på handsfree'n. Endret 7. august 2004 av Skau Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) handsfreen må være tilkoblet fordi den fungerer som antenne... EDIT: sendte inn samtidig gitt... Endret 7. august 2004 av boss3 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 JADA! veit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå