Gå til innhold

Beste anti-virus programmet

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg NOD32 etter jeg leste omtalen på programmer.no, og har ikke angret et sekund. Enkelt oppsett, utrolig raskt søk, fin oppdateringsfunksjon og den bruker ~0 systemressurser. Dessuten slipper man å reboote om det er en stor oppdatering, noe Norton var flink til å kreve.

Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Jeg skaffet meg NOD32 etter jeg leste omtalen på programmer.no, og har ikke angret et sekund. Enkelt oppsett, utrolig raskt søk, fin oppdateringsfunksjon og den bruker ~0 systemressurser. Dessuten slipper man å reboote om det er en stor oppdatering, noe Norton var flink til å kreve.

Anbefales! :)

Jeg er HELT enig med deg ! :thumbup:

Lenke til kommentar

hmmm, har prøvd en hel haug med antivirusprogrammer noen av de er disse:

AVG Free Edition

AVG Pro Edition

Norton Antivirus 2000

Norton Antivirus 2002

Norton Antivirus 2003

Norton Antivirus 2004

Pc-Cillin Internet Security 2004

NOD 32

Bitdefender 7.00 Pro

AVG er helt greit for meg iallefall. utifra det jeg har brukt av den.

Norton Antivirus. ja der er det vel ikke så mye å si. den er ikke så alt for bra, men den holder. den sluker minne og bruker for lang tid på skanning av pc`en

PC-Cillin 2004 er et av Antivirus og Brannmur programmene jeg har likt best. nå i dag bruker jeg PC-Cillin 2004 Internet Security. denne er jeg veldig fornøyd med.

NOD32 er også ganske bra, men denne bytta jeg ut i XP etter en tid. husker ikke helt grunnen til det :p

Bitdefender har jeg også brukt endel. var ikke noe særlig tull med den heller, men denne stolte jeg ikke på noe særlig.

selv bruker jeg PC-Cillin Internet Security 2004 på min hovedboks både i Windows XP og Windows 2000.

på laptoppen bruker jeg Norton Internet Security 2003, ja grunnen til 2003 er pga at jeg har bare denne på engelsk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...