_tHokA_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Har nå prøvd ut flere antivirusprogram, alt ifra Norton 2004, McAfee Virus, Norman.... men hvilke virusprogram er det beste og mest stabile? Edit: Antivirus programmer.... #Retta litt på tittelen anti-virus og virus er litt forskjellig, moderator jankee # Endret 10. august 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det beste virusprogrammet vil jeg påstå er sasser og netsky Det beste anti-virus programmet vil jeg mene er Norton antivirus og Norton internet-security. Mener at Norton internet-security også inneholder Norton anti-virus Sveinl. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Norton Anti-Virus er best ja... hadde det før, nå har jeg Norman (bare no møkk etter min mening) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 bruker f-secure, fornøyd Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Bruker Pc - Cillin er mer en fornøyd, og det hjelper også at du oppdaterer disse + oppdaterer din pc da skal den nesten være "umulig" og få virus O.L Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 har NAV 2004 pro, aldri hatt virus.. finner også litt adware Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jepp norman fungerer supert!! Kommer så å si oppdateringer hver uke, og jeg har testa de fleste programmer da jeg hadde et vrient virus men det vare bare norman som fiksa dette viruset. prøcde norton også, den takla ikkje d dessuten syntes jeg norton tar veldig mye av systemressusene!! Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har Norton Antivirus 2004, bare møkk spørr du meg. Har aldri vært så virus infisert som det jeg er nå. Har tilåmed en jævel som sender "scam-mail" med topicer ala CITIBANK acount info osv... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nod32 er et veldig bra anti-virusprogram. Søker _LYNRASKT_, er også relativt rimelig(300 kr) Test av programmet finner du her Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Norten antivirus, funker bra når jeg surfer på porr å lingnende så har jeg ad-awere også Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flyttes til sikkerhets kategorien Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har hørt at F-prot skal være bra. Er i beit for et bra prog selv, ettersom jeg ikke har noen form for antivirus atm... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Nod32 er det beste, det vinner stort sett alle tester. Du trenger en god brannmur i tillegg, f.eks. Outpost Firewall fra Agnitum. http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml?eset.xml Endret 10. august 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du trenger en god brannmur i tillegg, f.eks. Outpost Firewall fra Agnitum. Har firewall i routeren, skulle vel holde? Driver jo med en del ting som firewall kan sette begrensninger for... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det beste anti virus programmet er Norton 2k4 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det beste anti virus programmet er Norton 2k4 Grunn? Norton spiser litt for mye systemresurser etter min smak... Også bruker det lang tid på å scanne... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Har brukt Norton 2004, 2003 osv - svært misfornøyd. Har gått over til Avast 4 - fungerer uten noe problemer og konflikter. Endret 10. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har brukt Norton 2004, 2003 osv - svært misfornøyd. Har gått over til Avast 4 - fungerer uten noe problemer og konflikter. Jeg har prøvd avast litt... Synes det ble plagsomt mange popup-beskjeder... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har hørt at NOD32 har flere måter å søke etter virus på enn kun signaturmetoden. Har lyst til å prøve dette selv men har lisens på Norton. Så da holder jeg meg til det... Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå