Kick150 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Når jeg er på internett, får jeg denne pop-upsen: 180search Assistant Alert. Hva er dette og hvordan kan jeg få det bort? I denne ligger det 3 valg; å inst., fjerne og remind me later. Håper noen kan hjelpe, for det er veldig irriterende. På forhånd takk! Moderatoredit: Intetsigende topic endret. Tråden flyttet til riktig kateogori. Endret 7. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er nok spyware. Prøv med Ad-aware (google etter det), og se om det tar livet av det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 du har sikkert fått spyware på maskina di. scan med adaware, spybot og the cleaner. etter på kan du instalere spywareblaster som hindrer spyware å instalere seg på maskina di. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Har søkt litt på nettet (utland) og funnet mange som har fått dette. Jeg kjører Spyboot og Spyware Doctor. Jeg sletter det jeg finner. Iflg det jeg har klart å lese meg til, så er denne annonsen det som ligger igjen i registeret mitt. Den skal lokke deg til å krysse av på et av alternativene, slik at spywaren re-inst. seg igjen. Men altså, denne nøkkelen henger igjen og jeg skulle gjerne blitt kvitt den. Har ikke så god greie på registeret at jeg klarer å finne frem til akkurat den rette, så jeg tør ikke prøve. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Ta en titt her. Håper det hjelper. Edit: en link til. XenZor Endret 7. august 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) http://www.sawtoothdistortion.com/Articles...l180Search.html :Edit Litt for sen Endret 7. august 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg var først for en gangs skyld. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå