Goodall Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Etter å ha innstalert den patchen som ble trukket tilbake, så kan jeg ikke spille i dolby 5.1 lengre noen som har samme problem? går inn i spillet med 5.1 lyd (bruker den digitale utgangen på mitt asus nforce2 e-deluxe hk.) Men når jeg kommer inn i spillet VIPS så har jeg bare 4 høyttalere og kan bare velge surround, men da blir litt av lyden borte har de fjærnet 5.1 lyden i patchen eller hva? Endret 7. august 2004 av Goodall Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 dette er ein av dei mange bugsa i 1.2 patchen. eg vil ambefale deg å gå tilbake til 1.1. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 nå har jo 1.2 kommet ut "på nytt" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 nå har jo 1.2 kommet ut "på nytt" det er det ingen som veit. det kjem ann på kor lang tid det vil ta å fikse alle dei problema som oppsto med den orginale patchen, og det var mange. så det kan nok ta litt tid. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 er litt artig hvordan de utsatte den og utsatte den, for at det ikke skulle bli noe bugs. Alikevel ble det så mange at de måtte trekke den tilbake håper virkelig de jobber på spreng med å fikse dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå